آیا می دانید که امروزه با وجود فروشگاه های آنلاین اینترنتی انواع محصولات طبیعی زنبورعسل، خرید این محصولات با کیفیت و قیمتی عالی برای سراسر کشور امکان پذیر گردیده است.
نقش محصولات گیاهی در زندگی امروزی انسان ها، می تواند بسیار زیاد موثر باشد، چرا که درصد بالایی از افراد جامعه، از عوارض داروهای شیمیایی موجود در بازار، خسته شده و خب به طور جد سلامت خود را در خطر دیده اند.
به جرئت می توان گفت که عسل طبیعی، از گذشته های بسیار دور تا به امروزه، از نقش مفید دارویی و درمانی برخوردار بوده و مصرف آن توانسته در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، نقش تعیین کننده ای را دارا باشد، البته اگر عسلی خالص و کاملا گیاهی بوده و مستقیما با دخالت زنبورهای عسل بدست آمده باشد.
اما خب اگر به بهانه خرید عسل طبیعی به بازارهای فروش عسل رفته باشید، حتما نام دیگر محصولات و فرآورده های زنبورعسل را شنیده اید و باید گفت که عسل طبیعی، تنها فرآورده ی گیاهی زنبورعسل نبوده است. آیا با دیگر فرآورده های زنبورعسل و خواص آنها، آشنایی داشته اید؟

محصولات گیاهی زنبورعسل

بله همانطور که متوجه شدید؛ عسل طبیعی مهم ترین فرآورده ی زنبورعسل بوده که مصرف آن توانسته خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را برای تمامی انسان ها در سنین گوناگون داشته باشد و به شدت به بیماران گوارشی، کلیوی و قلبی، توصیه شده است.
اما از دیگر فرآورده های طبیعی زنبورعسل، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  1. گرده گل
  2. ژل رویال
  3. بره موم

گرده گل ماده ای حاوی ترکیباتی چون انواع مواد معدنی و پروتئینی بوده که مصرف آن می تواند در درمان دیابت، کم خونی و سرطان پروستات بسیار زیاد موثر باشد. گرده گل به صورت پودر همراه با عسل طبیعی می تواند مصرف گردد.

محصولات زنبورعسل


ژل رویال
ماده ای سفید رنگ و به عنوان غذای ملکه در بازار مشهور بوده که مصرف آن برای انسان ها می تواند اثرات مثبت ضدسرطانی و درمان مشکلات نازایی و ناباروی را دارا باشد. ژل رویال بهتر است که به صورت مخلوط با عسل طبیعی مصرف گردد.

محصولات زنبورعسل


بره موم
هم که در کندو عسل نقش موثر ضدعفونی کنندگی و پیشگیری از شیوع بیماری ها به کندو را داشته، می تواند به صورت پودر و عصاره ای خالص، مورد مصرف انسان ها قرار بگیرد، و خواص ضدسرطانی بسیار مفیدی را دارا باشد.

محصولات زنبورعسل

با توجه به ابنکه همواره تمامی مصرف کنندگان محصولات زنبورعسل، به دنبال تهیه مرغوبترین نوع آنها به سبب خواص بیشترشان بوده اند و بازارهای امروزی این محصولات، افرادی سودجو و متقلب فراوانی را به خود دیده، فروشگاه های معتبر و آنلاین اینترنتی، این محصولات را در مرغوبترین نوع خود و با قیمتی مناسب به عرضه رسانیده اند تا مصرف کنندگان، خریدی آسان و به صرفه را داشته باشند.