آیا می دانید عسل چندگیاه چیست و چه خواصی را دارا بوده است؟ عسل چندگیاه استان لرستان چه قیمتی را در بازاهای فروش عسل داشته است؟
چیزی که امروزه مبرهن است، وجود انواع مواد غذایی مضر در برنامه روزانه افراد در جوامع گوناگون بوده است و وجود ماده غذایی مغذی و انرژی بخشی چون عسل، می تواند یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی باشد.
اما امروزه یکی از پرخاصیت ترین انواع عسل موجود و تولیدی در کشور، عسل چند گیاه می باشد که توسط تولیدکنندگان معتبری در استان هایی چون لرستان، کردستان و همدان تولید و روانه بازار گردیده است. اما آیا با این عسل آشنایی دارید؟

عسل چندگیاه چیست؟
یکی از انواع عسل های طبیعی و تولید شده ی امروزی، عسل چندگیاه بوده که همانطور که از نامش پیداست، عسلی ترکیب شده از انواع عسل هایی چون، عسل گون، عسل آویشن، عسل شتیزه، عسل گزانگبین، عسل بهارنارنج، عسل شوید، عسل بلوط و غیره بوده که در استان های مختلف ترکیب این نوع عسل ها، تفاوت داشته است.
به عنوان مثال در استان لرستان عسل چندگیاه کوهی شامل انواع عسل گون، شتیزه کوهی و گزانگبین بوده و امروزه توسط نمایندگی های فروش معتبر آن قابل تهیه بوده است.
لازم به ذکر است که انواع عسل چند گیاه، رنگ های مختلفی را دارا بوده اند و مصرف آن می تواند خواصی چون ضدورم معده، کمک به هضم آسان غذا، ضدیبوست و ضدسنگ کلیه و مثانه را دارا باشد.
برای تهیه مرغوب ترین نوع این عسل در کشور، می توانید با نمایندگی های معتبر عسل لرستان در ارتباط باشید و از محصولی با قیمت بسیار مناسب نیز بهره مند گردید.