عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

عسل طبیعی چه ویژگی‌های دارد؟

کسانی که می‌خواهند عسل طبیعی را تهیه کنند باید بدانند که عسل طبیعی چه ویژگیهای را دارد تا بتوانند آن را از بین عسل های موجود در بازار تشخیص داده و انتخاب کنند.

یکی از ویژگی های مهمی که در عسل های طبیعی نهفته است رنگ نیمه شفافی است که این عسل ها دارند و همچنین می توان از روی رنگ آنها نوع عسل آن را تشخیص داد.
تفاوت رنگ عسل های موجود در بازار به علت نوع گیاهانی است که زنبورهای عسل برای جمع‌آوری شهد از آنها استفاده می کنند زیرا هر نوع گیاهی دارای عسل های مختلف با رنگ های مختلفی می باشند.
یکی دیگر از نشانه های عسل طبیعی این است که پس از مدتی شکرک می زند اما بسیاری از مردم تصور می کنند عسل طبیعی شکرک نمی زند و این یک باور غلط است.
تصور غلط دیگری که درباره عسلهای طبیعی در بین مردم رایج است این است اگر عسل غلیظ باشد یا دارای رنگ تیره‌تری باشد می تواند عسل با کیفیت تر باشد اما باز هم این تصورات غلط است.

توسط |2016-12-10T21:30:00+03:3020 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

خواص استفاده از شربت آبلیمو و عسل

ترکیب آبلیمو و عسل می‌تواند شربتی گوارا را به وجود آورد که دارای خواص مختلفی است و می‌تواند برای مصرف انسان ها بسیار مفید باشد.

آبلیمو یکی از پر خاص ترین مایعات موجود در بین مواد غذایی می باشد که مصرف آن بسیار توصیه شده است و هنگامی که این ماده با عسل ترکیب می‌شود می‌تواند معجونی مفید را تولید کند که برای موارد مختلفی کاربرد دارد.
یکی از کاربردهایی که شربت آبلیمو و عسل دارد این است که در هنگام سرماخوردگی می توان از آن استفاده کرد این شربت باعث می‌شود تا کسانی که دچار گلودرد یا سرفه های خشک هستند از این شربت استفاده کنند و بیماری خود را درمان کنند.
همچنین از دیگر خواص موجود در شربت آبلیمو و عسل که می توان از این شربت به جای نوشابه‌های مضر استفاده کرد که بهترین جایگزین برای آنها به حساب می‌آید.
زیرا این شربت علاوه بر اینکه مضرات زیاد نوشابه را شامل نمی شود بلکه تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و حتی می تواند از بروز بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا میزان زیادی جلوگیری به عمل بیاورد.

توسط |2016-12-10T21:30:00+03:3020 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا