عسل آویشن، چه ویژگی ها و خواص درمانی را دارا می باشد؟ کدام عرضه کنندگان
معتبر انواع عسل مرغوب تولیدی در استان لرستان که ممتارترین عسل کشور هست
را می شناسید؟
عسل خالص و طبیعی، سرشار از انواع مواد و ویتامین های حیاتی برای انسان است و به جرئت می توان ادعا نمود که مصرف عسل طبیعی، توانسته نقش فزاینده ای را در حفظ سلامت تغذیه ای انسان ها و در مقابل، درمان اکثر بیماری ها داشته باشد.
با نظر مشاورین تغذیه و گوارش، مصرف روزانه مقدار یک قاشق مرباخوری عسل طبیعی، می تواند بر بسیاری از امراض و مشکلات موجود در انسان غلبه نماید و در این بین می توان به تقویت کنندگی دستگاه گوارش و ضدنفخ بودن و خاصیت بالای خونسازی عسل طبیعی، اشاره بارزی نمود.

عسل آویشن و خواص مصرف آن چیست؟
عسل آویشن، از آن دسته انواع عسل های دارویی بوده که امروزه با توجه به خواص درمانی و مفید گیاه آویشن، تولیدکنندگان عسل را مجاب به تولید آن نموده است.
عسل آویشن که از شهد گل های معطر آن تولید گردیده، دارای طبعی گرم و خشک بوده که گیاه آن در تمامی مناطق معتدل ایران روییده است.
عسل آویشن قرمز رنگ و دارای انواع ویتامین هایی چون A، B و E بوده که می تواند خواص درمانی منحصربفردی چون درمان تنگی نفس، بهبود سرفه های شدید و گلودرد، ضدتشنج و درمان دردهای شکمی و روده را دارا باشد.
شایان ذکر است که در کشور، یکی از پایگاه های مهم تولید و صادرات انواع عسل طبیعی و گیاهی به خصوص عسل آویشن، استان لرستان بوده که توانسته در حوزه مرغوبیت عسل تولیدی، رتبه اول را کسب نماید.
با توجه به اهمیت مصرف عسلی طبیعی و اصل، همواره توصیه شده تا عسل را از مراکز فروش و عرضه کنندگان معتبر عسل تهیه نمایید و در حال حاضر می توانید با ارتباط داشتن با عرضه کنندگان عسل اصل لرستان، عسلی تضمین شده از قیمت و کیفیت را خریداری نمایید.