آیا امکان خرید با قیمت ارزان بهترین عسل تولیدی در کشور وجود داشته است؟
چرا استان لرستان توانسته یکی از پایگاه های معدود معتبر در عرضه انواع عسل
خالص و مرغوب باشد؟
اگر از مصرف کنندگان عسل، این سوال را بپرسید که آیا از کیفیت و قیمت عسلی که تهیه نموده اید، راضی هستید یا خیر، قطعا پاسخ های گوناگونی را خواهید شنید، چرا که متأسفانه امروزه تعداد تولیدکنندگان معتبر عسل اصل و شناسنامه دار شاید به تعداد انگشتان دو دست هم در کشور نرسد.
با توجه به نبود انواع عسل باکیفیت بالا، برخی افراد سودجو توانسته اند در بازار، انواع عسل تقلبی و مصنوعی را با قیمت ارزانتری به عرضه برسانند و دیده شده که برخی از افراد نیز به خرید همان عسل تقلبی قانع شده و در واقع از عوارض آن آگاهی نداشته اند.
عسل یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین مواد غذایی تولید شده از دامن طبیعت بوده که مصرف اصل ترین نوع آن همواره توصیه مشاورین تغذیه می باشد، اما مسئله اینجاست که چگونه می توان عسلی اصل و ناب را تهیه نمود؟
بی شک چیزی که مبرهن است، شناخت تولیدکنندگان معتبر عسل و نمایندگی های پخش آنها، می تواند در تهیه بهترین نوع عسل، افراد را یاری دهد، و در همین راستا باید بدانید که امروزه استان لرستان توانسته یکی از پایگاه های مهم در زمینه تولید عسل طبیعی و شناسنامه دار باشد.
در این استان با توجه به وجود طبیعت بکر و پوشش گیاهی مناسب، زنبوردارانی مستعد، توانسته اند با تولید عسل و تست آن در آزمایشگاه های تخصصی خود، عسل تضمینی و اصل را به بازارهای فروش عسل صادرات نموده و در ارتقای سلامت افراد جامعه تلاش نموده اند.

عرضه اینترنتی عسل لرستان

با توجه به اینکه عسل لرستان، یکی از مرغوبترین انواع عسل تولیدی در کشور بوده، خوشبختانه توانسته با ایجاد سایت هایی معتبر با هدف شناساندن عسلی اصل و شناسنامه دار به تمامی بازارهای فروش در کشور، امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را فراهم آورد.
امروزه یکی از مناسب ترین و اقتصادی ترین روش های خرید هر محصولی اعم از عسل، که مسئله سلامت انسان را تضمین می نماید، خرید به شیوه اینترنتی بوده و امروزه تهیه عسل لرستان با قیمتی استثنایی از طریق سایت هایی معتبر به سراسر کشور عرضه شده است.