فرصت ویژه و استثنایی برای صادرات مستقیم و با قیمت ارزان انواع عسل 100
درصد خالص استان لرستان به وجود آمده تا محصولی بدون دغدغه پیرامون قیمت و
کیفیت عسل بدست مشتریان برسد.
این روزها در جوامع گوناگون، وجود انواع مواد غذایی مضر و داروهای شیمیایی که برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده، سبب عوارضی جدی بر سلامت انسان ها گردیده و همواره انسان ها به دنبال ماده ای گیاهی و مفید برای حفظ سلامت خود بوده اند.
باید بدانید که عسل طبیعی، این ماده غذایی سرشار از انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم و انواع ویتامین ها مانند و کا و تیامین، می تواند بهترین جایگزین برای بسیاری از انواع مواد غذایی مضر امروزی باشد و سلامت را به جامعه انسانی بازگرداند.
با توجه به اهمیت مصرف عسل در سلامت انسان، و خواص درمانی بی نظیرش در درمان مشکلاتی چون، مشکلات گوارشی، کم خونی، چاقی و اعصاب، وجود یک تولیدکننده معتبر در این زمینه می تواند به نوعی ضامن سلامت انسان باشد.
خوشبختانه در حال حاضر استان لرستان، طی آمار و گزارشات اعلام شده، رتبه اول را در مرغوبیت عسل تولید شده در کشور داشته و با تولید انواع عسل اصل و شناسنامه دار، به صورت خالص، در ارتقای سطح سلامت انسان ها تلاش جدی نموده است.
برای آگاهی از شرایط صادرات عسل طبیعی لرستان، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده با مشاورین و کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید.