آیا از مراکز معتبر صادراتی انواع عسل طبیعی در کشور، شناختی داشته اید؟ امروزه شرایط صادرات انواع عسل ناب ایرانی به امارات، چگونه بوده است؟
عسل ماده ای پرخاصیت و بسیار مقوی بوده که اگر در بهترین و خالص ترین نوع خود تولید شده باشد می تواند خواص درمانی بسیاری را برای افراد با طبع ها و سنین گوناگون داشته باشد. جایگزین نمودن عسل طبیعی با انواع مواد مضر قنددار، می تواند در حفظ سلامت انسان ها نیز موثر باشد.
به جرئت می توان ادعا کرد که تولیدکنندگانی معتبر در استان هایی چون لرستان، اردبیل، کردستان و همدان توانسته اند انواع عسل ناب ایرانی را در مرغوبترین نوع خود تولید و روانه بازارهای فروش نماید.
گفتنی است که امروزه به دنبال دارا بودن شرایط مساعد آب و هوایی در اکثر مناطق کشور ما، شاهد تولید مرغوبترین عسل طبیعی در استان لرستان بوده ایم که توانسته رتبه اول را در این زمینه دارا باشد. استان اردبیل هم امروزه با تولید چیزی بالغ بر 6 هزار تن انواع عسل طبیعی کوهستان، توانسته از سهم خوبی در بازارهای کشور برخوردار باشد.
عسل ایرانی که مرغوبترین عسل در دنیا شناخته شده است، امروزه صادراتی خوب به دیگر بازارهای خارجی نیز داشته است.

عسل ایرانی

عسل صادراتی به امارات

همانطور که متوجه شرایط مساعد آب و هوایی و در مناطق گوناگونی از کشورمان بوده اید، تولیدکنندگان معتبر از انواع عسل ایرانی توانسته اند با مجهز بودن به آزمایشگاه های کنترل کیفی تست مرغوبیت عسل طبیعی و سرمایه گذاری های کلان در این حوزه، شرایط خوب صادرات به دیگر کشورها نیز داشته باشند.
امروزه علاوه بر کشورهایی چون عراق، ترکیه و روسیه، انواع عسل ناب ایرانی به کشور امارات نیز آمادگی صادرات انبوه در بسته بندی هایی مناسب داشته که توسط مراکز معتبر صادراتی در کشور ایران، صورت گرفته است.
حتما می دانید که عسل طبیعی به واسطه دارا بودن درصد معینی آب در ترکیبات خود که چیزی بین 17 تا 20 درصد بوده، به یکی از سخت فاسدترین مواد غذایی تبدیل شده که امر صادرت آن، امری آسان بوده و تجارتش در جوامع امروزی، تجارتی پرسود تلقی گردیده است.
برای آگاهی از شرایط ویژه صادرات انواع عسل ناب ایرانی به امارات، می توانید با کارشناسان و مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.