آیا می دانید که امروزه شرایط وِیژه ای برای صادرات روز انواع عسل مرکبات ممتاز شمال و جنوب کشور فراهم گردیده تا مشتریان از یک عسل تضمینی، بهره مند گردیده و سلامت خود را بیمه نمایند؟
در حال حاضر به جرئت می توان ادعا کرد که رونق صنعت زنبورداری در کشور ما، بسیار زیاد چشمگیر بوده و همواره عسل طبیعی، باارزش ترین ماده ی غذایی میان خانواده های ایرانی بوده که مصرف روزانه آن مورد توصیه تمامی متخصصان و مشاورین تغذیه و گوارش قرار گرفته است.
امروزه اگر چه که هنوز هم تا رسیدن به بالاترین درصد ارگانیک بودن عسل، بسیاری از تولیدکنندگان کشور فاصله ای جدی داشته اند، اما در این میان می تواند تولیدکنندگان بسیار معتبری از انواع عسل طبیعی را در کشور نام برد که حتی از شرایط صادرات بسیار خوبی به دیگر بازارهای خارج از کشور نیز برخوردار بوده اند.
در حال حاضر در استان های شمالی و جنوبی کشور، با توجه به وجود باغات مرکباتی از جمله پرتقال و لیمو، شاهد تولید بهترین و خالص ترین گونه های عسل مرکبات یا عسل بهار نارنج هستیم که در فصل بهار به تولید انبوه رسیده و از شرایط بسیار مطلوبی برای صادرات نیز برخوردار بوده اند.
حتما می دانید که انواع مرکبات، سرشار از انواع موادی چون، ویتامین سی، آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، بتاکاروتن و انواع فیبرهای محلول هستند که خب تولید عسل از شهد شکوفه های این درختان، می تواند خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را برای انسان ها دارا باشد. آیا با این خواص آشنایی داشته اید؟

عسل مرکبات

معرفی خواص عسل مرکبات

همانطور که متوجه شدید، یک عسل مرکبات از شهد شکوفه های درختان مرکباتی چون پرتقال، لیمو و یا نارنج، در استان های شمالی کشور مانند گرگان و یا مازندران، و در استان های جنوبی مانند فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان، در فصل بهار برداشت گردیده که با توجه به ترکیباتی که مرکبات داشته اند، مصرف عسل آن می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها نقشی فزاینده داشته باشد.
به طور کلی برای مصرف عسل مرکبات خالص و 100 درصد طبیعی، می تواند خواص درمانی ذیل را برشمرد:

  • ضداسپاسم و آرامبخش.
  • تصفیه کننده خون.
  • درمان سرماخوردگی.
  • درمان ناراحتی های صفرا.
  • مفید برای بی خوابی و تپش قلب.
  • ضدسرطان های معده و روده.
  • درمان سکسکه.
  • مقوی معده و بادشکن.

در حال حاضر گفتنی است که توسط مراکز معتبر فروش عسل ایرانی، انواع عسل مرکبات بدون حرارت و پردازش شده که خام بوده و مستقیما از کندو عسل برداشت شده، آماده صادرات به تمامی بازارهای سراسر کشور بوده اند. برای آنکه از شرایط ویژه ی این صادرات روز آگاه شوید، می توانید با مشاورین در این مراکز معتبر صادراتی عسل ممتاز، ارتباط مستقیم تلفنی هم داشته باشید.