در حال حاضر تمامی خریداران عسل ایرانی در بازار می توانند از شرایط ویژه ای که برای صادرات بهترین عسل گشنیز خالص به وجود آمده، آگاهی پیدا کنند. آیا از خواص عسل گشنیز چیزی می دانید؟
امروزه انسان ها با وجود مواد غذایی گوناگون در برنامه روزانه خود، همواره به دنبال محصولاتی کاملا طبیعی و گیاهی بوده اند تا به نوعی ضامن سلامت خود باشند. عسل طبیعی در این میان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در دنیا، مصرف کنندگان بیشماری را دارا می باشد.
بله یک عسل طبیعی و خالص با قرار گرفتن در برنامه روزانه انسان ها، می تواند تمامی ترکیباتی چون، انواع مواد معدنی مانند آهن، پتاسیم و کلسیم، انواع ویتامین های مختلف، کربوهیدرات و مواد قندی ساده مانند گلوکز و فروکتوز را برای بدن انسان ها تأمین کرده که خب به نوعی تضمین کننده سلامت روح و جسم آنها نیز می باشد.
خوشبختانه امروزه در کشور ما، به دنبال تنوع بسیار زیادی که در اکثر مناطق کشور وجود داشته؛ توسط تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی، انواع عسل های دارویی و چهل گیاه، تولید و برداشت شده که خب هر یک از آنها، خواص مفید دارویی و درمانی را داشته اند.
آیا می دانید که عسل گشنیز، چه نوع عسلی بوده و از چه فواید دارویی و درمانی برخوردار بوده است؟ آیا می دانید که امروزه عسل گشنیز خالص، شرایط صادرات خوبی را به بازارهای فروش سراسر کشور دارا می باشد؟

عسل گشنیز

عسل گشنیز و فواید آن

گفتنی است که گیاه گشنیز یکی از گیاهان دارویی مفید با برگ های سبز درخشان و گل های کوچک سفید مایل به صورتی می باشد که خب در طب سنتی کشور ما، از این گیاه در درمان ناتوانی های جنسی و حتی شست و شوی کلیه و مثانه نیز استفاده نموده اند.
گیاه گشنیز در استان هایی چون اردبیل و همدان، از رویش خوبی برخوردار بوده و امروزه از شهد گل های این گیاه، عسلی با نام عسل گشنیز تولید شده که گفتی است از جمله تولیدکنندگان معتبر آنها هم، همین استان های اردبیل و شهرستان نهاوند استان همدان را می توان نام برد.
لازم به ذکر بوده که عسل گشنیز خالص، دارای رنگ عقیقی بوده و در خرداد ماه برداشت می گردد. مصرف عسل گشنیز کاملا طبیعی و ارگانیک، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان التهابات کلیه و مثانه.
  • ضدصرع.
  • بهبود دردهای عضلانی و مفصلی.
  • درمان سرفه های شدید و گلودرد.

خوشبختانه امروزه فرصت ویژه ای برای تمامی خریداران انواع عسل دارویی به خصوص عسل گشنیز به وجود آمده تا با ارتباط داشتن با مراکز صادراتی معتبر انواع عسل ایرانی، عسلی کاملا ناب و تضمین شده را با قیمت خوبی به صورت عمده، خریداری کنند.