آیا می دانید که امروزه صادرات انواع عسل ناب ایرانی، به کدام بازارهای خارجی، صورت می گیرد؟ چگونه می توان از شرایط ویژه این صادرات، آگاهی پیدا نمود؟
خوشبختانه با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در اکثر مناطق کشور و استعداد خوب در پوشش گیاهی غنی در این مناطق که از آن جمله می توان به استان هایی چون لرستان، اردبیل، کردستان و همدان اشاره داشت، شاهد گسترش صادرات خوبی از انواع عسل ناب ایرانی به دیگر بازارهای خارجی بوده ایم.
نام عسل ایرانی همواره نامی آشنا در کشورهای همسایه چون امارات، عراق و ترکیه بوده و به تازگی شرایط خوب صادراتی به کشور روسیه نیز امکان پذیر گردیده است.
مصرف عسل طبیعی به سبب دارا بودن ترکیباتش، به قدری اهمیت داشته که همواره تمامی کشورها، حاضرند هزینه ی خوبی را برای واردات انواع بهترین و مرغوبترین عسل گیاهی و دارویی، صورت دهند تا به نوعی در ارتقای سطح سلامت افراد جامعه خود، گام مهمی را برداشته باشند و خب خود این امر سبب شده تا تولیدکنندگان داخلی کشور ما نیز، از شرایط ویژه ای برای تولید هر چه بهتر و باکیفیت تر انواع عسل طبیعی، تلاشی بی وقفه نمایند.

عسل ایرانی

تجارت پرسود عسل ایرانی

همانطور که متوجه شدید، کشور ایران به دنبال دارا بودن استعدادی خوب و وجود تنوع گیاهان دارویی در اکثر مناطق خود، یکی از غنی ترین مناطق دنیا در زمینه وجود گیاهان مفید دارویی بوده، پس بدون شک تولید مرغوب ترین عسل طبیعی در ایران، نمی تواند دور از انتظار باشد.
خوشبختانه امروزه در کشور ما تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل طبیعی وجود داشته اند که توانسته اند، با تولید مرغوب ترین عسل تولید شده، صادراتی گسترده به بازارهای خارجی داشته باشند و تجارتی پرسود را برای خود رقم زده اند.
گفتنی است که عسل طبیعی یکی از دیرفاسدترین مواد غذایی شناخته شده نام داشته که همین امر سبب شده تا صادرات و حمل و نقل این ماده پرخاصیت، به آسانی صورت بگیرد و در کشوری مساعد مانند ایران، تجارتی پرسود لقب گرفته باشد.
انواع عسل ناب ایرانی آماده صادرات به بازارهای خارجی با قیمت بسیار مناسبی بوده و شما می توانید با ارتباط داشتن با کارشناسان باتجربه در زمینه صادرات انواع عسل ایرانی، در جریان شرایط صادرات این ماده ارزشمند قرار بگیرید.