کپسول های گیاهی بره موم با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی بالا می توانند بهترین راه برای مبارزه با سرطان باشند. فروش این محصول دارویی از طریق مرکز عسل ایران برای هموطنان امکان پذیر شده است.
از آنجایی که بره موم دارای طعم خاص  می باشد بسیاری از افراد در مصرف آن دچار مشکل بوده و ترجیح می دهند از کپسول آن استفاده نمایند.
بره موم توانسته در مقابل عوامل بیماری زا و رادیکال های آزاد نقش خود را به خوبی ایفا نماید، و از سوی محققین و پزشکان و حتی افراد معمولی بسیار مورد توجه بوده و روز به طرفداران این طلای سبز دارویی افزوده می گردد. بخصوص آنکه بدون هیچ نوع عوارض دارویی می باشد و به راحتی قابل استفاده است و حتی زنان باردار نیز می توانند از آن با خیال راحت استفاده نمایند. یکی از باکتری های مقاوم معده و دستگاه گوارش هلیو باکتر پیلوری است که برای درمان آن باید از یک دوره طولانی مدت از انواع آنتی بیوتیک های متفاوت استفاده نمود، ولی بره موم می تواند خیلی سریع تر و موثرتر در مقابل این باکتری عمل کرده و به طور شگفت آوری این باکتری را در بدن منقرض نماید.
استفاده از یک گرم بره موم قبل از هر وعده غذایی می تواند اثرات این داروی معجزه گر را چندین برابر نماید.بخصوص آنکه به طور کامل در مدت بیست دقیقه قبل از هر وعده جویده و سبب بلعیده شود. البته دامنه درمانی بره موم تنها منحصر به دستگاه گوارش نمی باشد بلکه می تواند با عوامل دیگر همچون قارچ ها و ویروس ها، تومور های سرطانی، عفونت های دستگاه تولید مثلی به مبارزه بپردازد. همچنین افزایش تولید گلبول های سفید که باعث ایجاد مقاومت و ایمنی بیشتر در بدن می گردد و برطرف سازی التهابات مفاصل و سایر ارگان های بدن از دیگر شاهکار های این داروی گیاهی می باشد.