مصرف خالص ترین نوع عسل شوید، چه فواید دارویی و درمانی داشته است؟ آیا می دانید که امروزه، شرایط ویژه ای برای صادرات انواع عسل ممتاز شوید در بسته بندی های استاندارد، به وجود آمده است؟
در کشور ما صنعت زنبورداری و از آن مهم تر، صادرات عسل طبیعی، از جمله تجارت های پرسود تلقی داشته و امروزه شاهد رونق بسیار خوبی در مراکز تولید عسل ایرانی نیز بوده ایم که حتی صادراتی را نیز به دیگر بازارهای خارجی، صورت داده اند.
بله عسل طبیعی، به عنوان یکی از مواد غذایی ارزشمند در حفظ سلامت تغذیه ای انسان ها و نقش درمانی موثر آن بر بسیاری از بیماری ها، امروزه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصول شناخته شده حتی در دنیا بوده که درصد بالایی مصرف کننده جدی داشته است.
اما خب حتما می دانید که پیرامون این محصول، کیفیت حرف اول را می زند، چرا که این عسل طبیعی و کاملا خالص بوده که سرشار از ترکیباتی خاص و منحصربفرد می باشد و در این صورت است که خواص مفیدی را برای مصرف کنندگان داشته است.
پس تولیدکنندگان عسل، نقش مهمی را در این میان داشته اند و بایستی با مجهز نمودن مراکز تولیدی خود به آزمایشگاه های تخصصی مواد غذایی و کنترل کیفی عسل، عسلی کاملا ارگانیک و ممتاز را روانه بازارهای فروش کرده تا گامی مهم در راستای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، برداشته باشند.
امروزه با توجه به وجود پوشش گیاهی متنوع در اکثر مناطق کشور، شاهد تولید گونه های مختلفی از انواع عسل های تک گل و دارویی بوده ایم که از خواص مفیدی نیز برخوردارند. آیا می دانید که عسل شوید، در کدام یک از مناطق کشور برداشت شده و خواص مصرف آن چیست؟ آیا می دانید امروزه صادرات عسل شوید، چه شرایطی را دارا می باشد؟

عسل شوید خالص و خواص آن

خالص و 100 درصد طبیعی بودن عسل، نشان از این امر داشته که عسل مصرفی، می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را دارا باشد و به همین سبب به مصرف کنندگان عسل توصیه شده تا با شناخت مراکز معتبر تولید عسل و نمایندگی های فروش آنها، خریدی بدون دغدغه از عسل طبیعی را صورت دهند.
اما باید گفت که گیاه شوید، یکی از گیاهان دارویی مفید با گل های کوچک و زرد رنگ بوده که به طور پرورشی در بسیاری از مناطق کشور، وجود داشته و استان اصفهان را می توان از مشهورترین مناطق نام برد که خب با توجه به رونق زنبورداری در این استان، از شهد گل های این گیاه نیز، عسلی با نام عسل شوید برداشت گردیده است.
عسل شوید خالص و ممتاز، که از مراکز معتبر فروش، تهیه گردیده باشد، می تواند خواص درمانی ذیل را داشته باشد:

  • کاهش ضربان قلب.
  • کاهش چربی خون.
  • درمان کلسترول بالای خون.
  • بهبود دل درد.
  • تقویت و درمان ضعف بدن.
  • افزایش دهنده شیردهی مادران.

عسل شوید، یکی از عسل های با رنگ تیره بوده که خب گفتنی است می تواند از درصد بالای مواد آلی و معدنی برخوردار باشد. شایان ذکر که عسل شوید در فصل تابستان و تا اواخر مرداد ماه برداشت می گردد.
در حال حاضر با توجه به اهمیت گسترش صادرات عسلی مرغوب و خالص به بازارهای کشور، شرایط ویژه ای برای صادرات عسل شوید ممتاز و درجه یک به وجود آمده که برای آگاهی از این شرایط، می توانید با کارشناسان و مشاورین صادرات عسل ایرانی، ارتباط داشته باشید.