بسته بندی عسل طبیعی چه شرایطی داشته و کدام شرکت ها در این زمینه معتبر بوده اند؟ آیا از شرایط صادرات انواع عسل ایرانی به صورت بسته بندی شده به دیگر بازارهای خارجی آگاهی داشته اید؟

عسل طبیعی
ماده ای سخت فاسد و یا به عبارت دیگر دیرفاسد بوده که امروزه صنعت حمل و نقل و صادرات آن، از شرایط ویژه ای به خصوص در ایران برخوردار بوده که این ویژگی آسان در صادرات عسل، سبب شده تا تجارتی پرسود از عسل ناب ایرانی در کشور ما، توسط بسیاری از تولیدکنندگان فرآورده های ناب زنبورعسل، صورت گرفته است.
مصرف روزانه یک عسل طبیعی که ترکیباتی خاص و منحصربفرد جهت ادامه حیات انسان ها داشته، به شدت مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه قرار گرفته که می تواند نقش فزاینده ی تغذیه ای و دارویی را دارا باشد.
عسل طبیعی، ضدکم خونی، ضدچاقی، ضدمیگرن، تقویت کننده دستگاه گوارش، تقویت کننده بینایی و افزایش دهنده میل جنسی بوده که مصرف کنندگانی جدی در سراسر دنیا به خصوص ایران داشته و در صورتی می تواند این خواص را دارا باشد که در بهترین و مرغوبترین نوع خود تهیه و مصرف گردد.
با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و اقلیمی حاکم بر اکثر مناطق کشور، امروزه شاهد تولیدکنندگانی معتبر از انواع گونه های عسل طبیعی در استان هایی چون کردستان، لرستان، همدان و اردبیل بوده ایم که توانسته اند علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای خارجی را هم از نام عسل ایرانی، بی نصیب نگذاشته اند.
آیا می دانید که شرایط بسته بندی انواع عسل طبیعی چگونه بوده و به کدام کشورهای خارجی صادرات صورت گرفته است؟

عسل بسته بندی

بسته بندی عسل طبیعی

باید گفت که امروزه شرکت هایی معتبر در کشور و در استان های نام برده شده، با مجهز بودن به آزمایشگاه های کنترل کیفی و تست مرغوبیت عسل طبیعی و همچنیین ماشین آلات پیشرفته، اقدام به بسته بندی عسل در شرایطی کاملا استاندراد نموده اند.
لازم به ذکر است که بسته بندی عسل طبیعی، در دنیا و حتی در کشور ما در ظروف شیشه ای و پلاستیکی در وزن های گوناگون، نیم کیلویی و یک کیلویی به دور از هر گونه مواد خارجی و بوی نامطبوعی صورت گرفته و امروزه صادراتی گسترده به دیگر بازارهای خارجی داشته است.
گفتنی است که عسل ناب ایرانی، به اکثر کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای عراق، ترکیه و روسیه، توسط مراکز معتبر صادراتی در کشور، صادرات شده است. برای آگاهی از شرایط ویژه صادرات عسل ایرانی، می توانید با کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.