شرایط ویژه برای صادرات با قیمت ارزان و کیفیت مطلوب انواع عسل بسته بندی و
فله ای لرستان، صورت گرفته که می تواند مهم ترین صادرات در کشور نام گرفته
باشد.
عسل که ماده ای غنی از انواع مواد مهم و حیاتی برای بدن انسان بوده و می تواند با مصرف روزانه به مقدار کمی، خواص منحصربفردی را دارا باشد، امروزه در بازارهای فروش عسل، با وجود تولیدکننده ای چون استان لرستان، ارزش بیشتری را پیدا نموده است.
گفتنی است که در حال حاضر، استان لرستان یکی از مراکز مهم صادراتی و تولید عسل نام گرفته و طی گزارشات اعلام شده، این استان رتبه اول را در حوزه مرغوبیت و خالص بودن عسل تولید شده، داشته است.
در حال حاضر در جوامع گوناگون، انواع عسل های بسته بندی شده توسط شرکت هایی خاص روانه بازارهای فروش شده که عمدتا ظروف بسته بندی انواع این عسل ها، شیشه ای و پلی اتیلنی بوده که البته امروزه استفاده از طروف پلاستیکی به سبب سبکی و قیمت ارزانتر، بیشتر متداول بوده است.
عسل های تولیدی استان لرستان، از جمله معدود انواع عسل طبیعی و ارگانیک در کشور بوده که مصرف آن توانسته خواصی چون تقویت کنندگی حافظه و مغز، تقویت کنندگی بینایی، و مفید برای ناراحتی های گوارشی و قلبی را دارا باشد.
جهت آگاهی از شرایط ویژه صادرات انواع عسل لرستان، به صورت فله ای و بسته بندی شده، که البته به کشورهای دیگر هم صادراتی صورت گرفته، می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل، با نمایندگان و مشاورین ارتباط داشته باشید.