در حال حاضر با توجه به مرغوبیت عسل تولیدی در استان لرستان و دارا بودن
درصد بالای خالص بودن، انواع عسل گیاهی درجه یک این استان با نازلترین قیمت ها به
فروش می رسند.
آیا می دانید که استان لرستان، مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را تولید نموده و صادراتی مهم به بازارهای سراسر کشور داشته است؟ آیا انواع عسل تولیدی این استان را می شناسید؟
با توجه به اهمیت مصرف عسل و نقش درمانی و تغذیه ای آن، امروزه تولیدکنندگان عسل در کشور بیکار ننشسته اند و در ارتقای سطح مرغوبیت عسل تولیدی و در راستای آن حفظ سلامت انسان، تمام تلاش خود را نموده اند.
اما یکی از مهم ترین و برترین تولیدکنندگان عسل طبیعی در کشور، استان لرستان بوده که توانسته با دارا بودن طبیعتی بکر و پوشش گیاهی غنی، انواع عسل گیاهی را در مرغوبترین نوع خود تولید و در همین حوزه، رتبه نخست را دارا باشد.
اما همواره در بازارهای فروش گوناگون، افراد سودجویی وجود داشته اند که سبب ناامن شدن بازار گردیده و منجر شدند تا مشتریان و مصرف کنندگان عسل، دچار تردید و دغدغه ی جدی هنگام خرید عسل شوند و گاها دیده شده که اکثر آنها از خرید عسل منصرف شده اند.
ظاهرا تنها امن ترین و مطمئن ترین روش خرید عسلی اصل و غیرتقلبی، ارتباط داشتن با نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر عسل بوده که پیشنهاد مشاورین در حوزه فروش عسل، عسل اصل لرستان می باشد.
در این استان انواع عسل گیاهی مانند عسل گون، عسل آویشن، عسل شتیزه و عسل چندگیاه تولید و با قیمت مناسبی توسط عرضه کنندگان معتبر و بدون هیچ واسطه ای، به فروش رسیده است.