امروزه با وجود شرکت هایی معتبر در حوزه پخش و ارائه انواع بهترین و طبیعی
ترین عسل تولیدی لرستان، تمامی دغدغه ها برای تهیه عسلی اصل از میان رفته
است.
عسل یکی از مواد گیاهی و دارویی پرارزش تولید شده توسط زنبورهای عسل بوده که دارای فرآیند تولید پیچیده ای می باشد و سرشار از مواد ویتامینی مانند ویتامین K و تیامین و انواع قندهای مهمی چون ساکارز و گلوکز با درصد معینی می باشد.
از گذشته تا به امروزه همواره مصرف عسل به طور روزانه مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه قرار گرفته و جالب است بدانید که از عسل در زمان های کهن، به سبب خواص ضدآلودگی و ضدباکتریایی، برای درمان زخم ها و پانسمان نمودن آن، استفاده نموده بودند.
همواره عسل به سبب خواص مفیدی که داشته، مصرف کنندگان جدی و بسیاری را به خود دیده، اما همواره افراد باید به سبب وجود انواع عسل مصنوعی و تقلبی در شناخت تولیدکنندگان و مراکز پخش معتبر آن، تلاش نمایند.
باید بدانید استان لرستان توانسته امروزه با دارا بودن زنبوردارانی مستعد با استفاده از تمامی روش های طبیعی و ارگانیک، از معدود تولیدکنندگان عسلی اصل و گیاهی در کشور باشد و مصرف کنندگان را از وجود عسلی درجه یک، بهره مند نماید.
شرکت هایی معتبر در این استان با در ارتباط بودن با این تولیدکنندگان، توانسته اند انواع عسل را در بسته بندی های گوناگون با قیمت هایی مناسب روانه بازارهای سراسر کشور نمایند.