آیا می دانید انواع عسل های تولیدی در استان لرستان در چه بسته بندی ها و
با چه قیمتی به فروش می رسند؟ شرایط شرکت های بسته بندی عسل باید چگونه
باشد؟
امروزه بدون هیچ شکی می توان ادعای این را داشت که درجه یک ترین عسل تولید شده از نظر کیفیت و اصل بودن، عسل تولیدی مخصوص استان لرستان بوده که توانسته با داشتن زنبوردارنی مستعد و با بهره گیری از طبیعت مستعد و بکر مراتع و جنگل های خود، به این مهم دست پیدا نماید. اما آیا می دانید کدام نوع عسل در این استان تولید می گردد و کدام شرکت ها اقدام به بسته بندی و صادرات این محصول می نمایند؟
باید گفت خوشبختانه امروزه شرکت هایی در استان لرستان اقدام به بسته بندی های گوناگون انواع عسل تولیدی در این استان نموده اند و دارای شرایطی کاملا مطلوب هستند. در این شرکت ها بسته بندی عسل در شرایط کاملا بهداشتی با استفاده از انواع دستگاه ها و ماشین آلات پشرفته صورت گرفته و روانه بازارهای فروش شده است.
لازم به ذکر است در استان لرستان، انواع عسل گون، عسل آویش، عسل سقز کوهی و عسل شتیزه تولید گردیده که در بسته بندی های گوناگون با قیمت هایی متفاوت به فروش می رسند.
مصرف هر یک از انواع این عسل ها می تواند خواص درمانی فوق العاده ای را داشته باشد، به عنوان نمونه می توان عسل گون را یک عسل خونساز و موثر در درمان بیماری شایع کم خونی دانست.
برای آشنایی با انواع بسته بندی های این محصول و قیمت عرضه آن، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده با مشاورین و کارشناسان فروش در این حوزه، در ارتباط به صورت تلفنی و با ایمیل باشید.