کدام شرکت ها در زمینه صادرات انواع عسل به صورت عمده و فله ای را می
شناسید؟ آیا می دانید استان لرستان، یکی از قطب های مهم صادراتی انواع عسل
مرغوب گیاهی در کشور است؟
مصرف عسل طبیعی و وجود آن در برنامه غذایی روزانه انسان ها، به قدری اهمیت داشته که همواره تولیدکنندگان بسیاری نه تنها در ایران، بلکه در دنیا به دنبال تولید انواع عسل های گیاهی و دارویی در مرغوبترین و طبیعی ترین نوع خود بوده اند.
در کشور ایران، استان هایی چون همدان، اردبیل، کردستان و لرستان از جمله استان هایی فعال در حوزه تولید عسل طبیعی بوده، اما طی آمار و گزارشاتی که بدست آمده، استان لرستان با بیش از 1000 تن عسل تولیدی در سال، توانسته جایگاه نخست را در تولید عسلی اصل و شناسنامه دار دارا باشد.
بدون شک شناخت تولیدکنندگان معتبری چون استان لرستان و شناخت نمایندگی ها و شرکت های پخش معتبر آن، می تواند در میان این بازارهای فروش عسل که پر است از افرادی سودجو و وجود انواع عسل های تقلبی، دغدغه ای را برای خریداران و مصرف کنندگان عسل اصل نداشته باشد.
شرکت های بسته بندی و صادراتی انواع عسل تولیدی استان لرستان، توانسته با استفاده از استانداردهای لازم در بسته بندی عسل و استفاده از ظروف شیشه ای نیم کیلویی و یک کیلویی که در اکثر شرکت های دنیا هم وجود داشته، انواع این محصولات را به صورت عمده و فله ای، با نازلترین قیمت ها روانه بازارهای فروش نمایند.