امروزه با توجه به نیاز و مصرف بسیار زیاد افراد از عسل به سبب خواص بی
نظیر آن، شرکت های صادراتی انواع بهترین عسل اصل تولیدی استان لرستان،
آمادگی عرضه محصولات خود را داشته اند.
آیا می دانید خواص مصرف عسل چه بوده است؟ چرا تهیه عسلی ناب و طبیعی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است؟ آیا تولید کنندگان مشهور عسل گیاهی را در کشور ما می شناسید؟
باید گفت همواره انسان ها به همه انواع مواد موجود در طبیعت نیاز داشته اند و در این بین نمی توان نقش محصولات گیاهی را کمتر از سایرین دانست. اما باید افراد در پی این امر بوده باشند که محصولی اصل و کاملا طبیعی را تهیه نمایند، چرا که مسئله مهم سلامتی انسان در میان است.
یکی از محصولات گیاهی که امروزه مشتریان زیادی در سراسر کشور داشته، عسل گیاهی بوده است که البته در زمان های گذشته نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. عسل دارای ترکیبات مناسبی مانند کربوهیدرات، انواع ویتامین ها مانند تیامین و ویتامین k بوده و به سبب دارا بودن درصد اندکی آب و دیر فاسد شدن، یکی از محصولات تجاری مهم تلقی گردیده است.
مصرف روزانه مقدار یک تا سه قاشق عسل می تواند شادی و نشاط را به انسان جلوه دهد و درمان کننده بسیاری از بیماری ها مانند کم خونیٍ، چاقی، مشکلات گوارشی و قلبی و دردهای عضلانی بوده است.
استان هایی مانند اردبیل، کردستان، همدان و لرستان از تولید کنندگان عسل در کشور هستند که در این بین سهم استان لرستان در زمینه تولید عسلی مرغوب بیشتر بوده و شرکت هایی در این استان با استفاده از بهترین و استانداردترین ماشین آلات موجود، توانسته اند در شرایطی کاملا بهداشتی، عسل ناب و درجه یک را به بازارهای سراسر کشور صادرات نمایند.
برای آگاهی از نحوه صادرات انواع عسل تولیدی در لرستان، می توانید با کارشناسان فروش این محصول از طریق راه های ارتباطی داده شده، در تماس باشید.