کدام شرکت های فعال در زمینه توزیع و پخش انواع عسل تولیدی در کشور، معتبر
هستند؟ تهه عسل ناب استان لرستان با چه قیمتی از این شرکت ها صادراتی داشته
است؟
عسل از آن دسته محصولات گیاهی بسیار پرطرفدار و محبوب در بین خانواده های ایرانی بوده که توانسته در بین گروه های سنی گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد و خواص درمانی و دارویی بسیاری را داشته باشد. آیا می دانید کدام نوع عسل تولیدی در کشور ما، از شرکت های معتبر این محصول روانه بازارهای فروش شده اند؟
باید این مسئله مهم را تأکید نمود که همواره در بازارهای فروش عسل، افرادی وجود داشته اند که به فروش عسلی تقلبی و با کیفیت بسیار پایین می پردازند و از این جهت مصرف کنندگان عسل را گاهی از خرید این محصول منصرف می نمایند، اما باید گفت خوشبختانه امروزه یکی از بهترین و اصل ترین عسل های تولیدی در کشور، یعنی عسل لرستان، قابل تهیه از مراکز فروش معتبر گردیده است.
استان لرستان با دارا بودن شرکت هایی معتبر در خصوص تولید، بسته بندی و صادرات انواع عسل تولیدی در این استان با استفاده از روش های کاملا استاندارد و بهداشتی، توانسته اند رتبه اول را در زمینه تولید عسلی باکیفیت و مشتری پسند داشته باشند، چرا که مشتریان این محصول می دانند تهیه و مصرف عسلی تقلبی می تواند چه مشکلاتی را دارا باشد و خواص عکس داشته باشد.
برای آگاهی از نحوه صادرات انواع عسل در استان لرستان و خواص هر یک از آنها، می توانید با کارشناسان و مشاورین در این حوزه، در ارتباط باشید.