امروزه فرصتی برای تمامی علاقه مندان و مصرف کنندگان ماده پرارزش غذایی
یعنی عسل، به وجود آمده تا بتوانند با تهیه عسل درجه یک استان لرستان و
مصرف آن، ضامن سلامت خود باشند.
اگر چه امروزه وجود سایت هایی گوناگون می تواند به افراد آگاهی های لازم را بدهد اما ممکن است برخی سایت های نامعتبر نیز افراد را از آنچه که بخواهند دور نماید. باید گفت امروزه خرید یک محصول هم می تواند راحت باشد و هم می تواند سخت تقلی شود، چرا که عمدتا برخی از افراد در بین تبلیغات و بازارهای گوناگون فروش یک محصول، سر در گم شده و نمی توانند محصولی درجه یک را تهیه نمایند. آیا می دانید همواره یکی از نگرانی های مصرف کنندگان عسل نیز همین امر بوده است؟
بله در بازارهای فروش عسل نیز شاهد تبلیغاتی گوناگون بوده اید و شاید این امر انتخاب و تشخیص خرید عسلی اصل را برای شما سخت نموده است، اما باید گفت یکی از بهترین راهکارهای آن، می تواند شناخت تولید کنندگان معتبر عسل و خرید از نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر آن تولید کننده باشد.
آیا می دانید استان لرستان با دارا بودن مراتعی بکر و طبیعتی غنی از انواع گل ها و گیاهان معطر، یکی از قطب های مهم تولید عسل در کشور ما بوده و سالانه بیش از 1000 تن عسل را به بازارهای سراسر کشور صادرات نموده است؟
امروزه در بازارهای فروش عسل، انواع عسل تولیدی استان لرستان مانند عسل گون، عسل کوهی و عسل گزانگبین را از نمایندگی های معتبر عسل اصل لرستان بخواهید. برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون قیمت و نحوه خرید، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده با کارشناسان در این امر ارتباط داشته باشید.