در حال حاضر با توجه به اهمیت مصرف عسل خوب و اصل، شرایط ویژه صادرات انواع عسل ارگانیک و ممتاز توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معتبر عسل در کشور، به وجود آمده است.
بدون شک یکی از بهترین و پرخاصیت ترین انواع عسل های موجود در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی، عسل ارگانیک بوده که به جرئت می توان گفت درصد کمی از تولیدکنندگان حتی در دنیا توانسته اند به چنین عسلی با درصد ارگانیک بودن بالایی دست پیدا کنند.
شاید پیرامون محصولات مصرفی دیگر، نام ارگانیک بودن را شنیده باشید. حال آیا می دانید که عسل ارگانیک می تواند تحت چه شرایطی تولید گردد و چرا مصرف این نوع عسل می تواند خواص منحصربفردتری را دارا باشد؟

عسل ممتاز

آشنایی با عسل ارگانیک

همواره کندو عسل که محل رفت و آمد زنبورعسل برای جمع آوری شهد گل های گیاهان و یا تغذیه لاروها و زنبور ملکه بوده، در معرض شیوع انواع آفت ها و بیماری ها بوده است که گاها زنبورداران با انجام سم پاشی ها و استفاده از مواد شیمیایی سعی در از میان بردن این نوع آفت ها داشته اند.
در ضمن برخی از زنبورداران نیز جهت زودتر فرا رسیدن برداشت عسل؛ اقدام به خوراندن مواد شیمیایی به زنبورها نموده اند که به جرئت می توان گفت تمامی این موارد توانسته از درصد ارگانیک بودن عسل تولید شده بکاهد.
بله عسل ارگانیک، عسلی بوده که به دور از هرگونه مواد شیمیایی تولید شده باشد و با کمی نظارت و کنترل بیشتر هنگام سم پاشی ها و یا استفاده از کندوهایی مناسب و بسیاری از عوامل دیگر، می توان شاهد تولید عسلی خالص و با درصد بالایی از ارگانیک بون عسل طبیعی، بود.
گفتنی است که تنها عسل ارگانیک و خالص بوده که با تمامی انسان ها سازگاری بیشتری داشته و می تواند به آسانی دفع و هضم گردد.
در کشور ما از جمله معدود تولیدکنندگان عسلی مرغوب و ارگانیک، تولیدکنندگانی در استان هایی چون لرستان، کردستان، اصفهان، اردبیل و خوزستان بوده اند که در ارتقای سطح سلامت انسان ها، نقش فزاینده ای را ایفا نموده اند.
شرایط ویژه صادرات انواع عسل ارگانیک و طبیعی به تمامی بازارهای سراسر کشور توسط مراکز معتبر صادراتی به وجود آمده و شما مشتریان می توانید با ارتباط داشتن با مشاورین در این زمینه، در جریان این شرایط ویژه صادرات قرار بگیرید.