امروزه در شهر بزرگ تهران، خرید بهترین و خالص ترین انواع عسل طبیعی در بازارهای خرید و فروش عسل امکان پذیر گردیده است که می تواند قیمت بسیار مناسبی را به صورت عمده به همراه داشته باشد.
عسلی طبیعی و کاملا اصل می باشد که به طور مستقیم با دخالت زنبورهای عسل و از شهد طبیعی و معطر گل های گیاهان دارویی تولید شده باشد و همواره شناخت مراکز فروش معتبر و مجوزدار، توصیه اکید در هنگام خرید عسل طبیعی بوده است.
گفتنی است که امروزه متأسفانه بیش از 50 درصد انواع عسل های موجود در بازارهای خرید و فروش عسل، تقلبی بوده که عمدتا خارج از دو دسته نمی باشند:
دسته اول انواع عسل هایی بوده اند که با تغذیه ی آب و شکر همراه بوده و به نوعی تجارت شکر مد نظر عرضه کنندگان آنها بوده و بدین طریق خواهان افزایش سود بوده اند. این دسته عسل ها، با دخالت کم زنبورهای عسل تولید گردیده اند.
دسته دوم عسل هایی تولید شده از موادی چون گلوکزهای تجاری، مواد نشاسته دار و یا حتی تولید شده توسط شیره درختان و میوه ها به خصوص خرما بوده اند که به هیچ عنوان درصدی دخالت زنبورعسل را با خود به همراه نداشته اند و می توان اینگونه عسل ها را با نام عسل تقلبی و یا صنعتی در بازار شناخت که به هیچ وجه مصرف آنها توصیه نمی گردد.
شایان ذکر است که تنها عسل طبیعی و کاملا خالص تولید شده از شهد گیاهان می تواند خواصی منحصربفرد را برای تمامی افراد دارا باشد و اصلا توصیه نمی گردد که بدون شناختی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان عسل، اقدام به خرید عسل نمایید.
آنچه که مبرهن بوده، طعم خوش شهد گل های گیاهان در عسل طبیعی و اصل بوده که می تواند به نوعی در شناخت عسل اصل از تقلبی هم دخیل باشد. حال آیا می دانید که خواص مصرف عسل اصل و کاملا خالص چه بوده است و چرا باید عسل را در برنامه غذایی خود بگنجانیم؟

عسل تهران

چرا عسل مصرف کنیم؟

به جرئت می توان ادعا کرد که از گذشته تا به امروزه، هیچ ماده ای غذایی نتوانسته به اندازه عسل طبیعی، خواص درمانی و تغذیه ای شگفت انگیزی را برای انسان ها دارا باشد و در زمان های گذشته شاهد موارد استفاده ی خواص فیزیکی عسل در درمان سوختگی ها و زخم های پوستی به واسطه خاصیت ضدآلودگی و ضدباکتریایی آن بوده ایم.
حال با توجه به اینکه عسل طبیعی سرشار از انواع ترکیباتی چون مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و کربوهیدرات می باشد، برای مصرف روزانه آن می توان خواص درمانی ذیل را برشمرد تا دلایلی محکم برای مصرف روزانه عسل را بدانید:

  1. عسل طبیعی می تواند بهترین ماده غذایی برای درمان کم خونی و ناراحتی های قلبی و کلیوی باشد.
  2. عسل طبیعی در ایجاد خوابی راحت به افراد و ایجاد اشتها کمک شایانی می نماید.
  3. عسل طبیعی ضدتشنج، ضدمیگرن و تقویت کننده بینایی می باشد.
  4. مصرف عسل طبیعی در مادران باردار می تواند اثر مثبت افزایش شیردهی را دارا باشد.

و بسیاری از خواص شگفت انگیز عسل، که می توان نام برد. امروزه شما می توانید با شناخت عرضه کنندگان معتبر عسل طبیعی در بازارهای شهر تهران، انواع بهترین و خالص ترین عسل دارویی و درمانی را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.