عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

تولید و پخش عمده عسل عناب

انواع عسل ناب به صورت فله ایی و عمده آماده ارسال به تمامی استان های کشور می باشد. تولید و پخش عسل عناب نیز با در نظر داشت بازار آماده برای آن آغاز شده است.
عسل عناب که در خراسان جنوبی برداشت می شود یکی از لذیذ ترین عسل ها می باشد.عسل عناب این استان بسیار خالص و با غلظت است. رنگ آن تیره است ولی از عسل زرشک مقداری کم رنگ تر می باشد.
عسل عناب خونساز بوده، ضد سرطان است برای کلیه بسیار مفید می باشد با توجه به نیاز مردم به عسل های دارویی، این عسل ارزش تولید و پخش را به صورت عمده  دارد.
در صورت تمایل به خریداری این محصول می توانید با همکاران سایت عسل ایران تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

توسط |2016-12-18T09:51:00+03:3028 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سفارش مرغوبترین عسل بابونه

مرغوبترین عسل بابونه را می توانید در این سایت باکیفیت عالی و تضمینی سفارش دهید. این محصول در اولین فرصت به دست شما خواهد رسید.
جالینوس حکیم در نسخه های خود از بابونه استفاده فراوانی می کرد او برای درمان بسیاری از بیماری ها بابونه را تجویز میکرد به طوری که لقب پزشک خانواده را داده بود.
این گیاه پرخاصیت در ایران رویش خوبی دارد و عسل خوبی هم تولید می شود.
یکی از خواص این گیاه کمک به سردردهای میگرنی است که کمتر دارویی قدرت درمان آن را دارد، تقویت حافظه و مغز از جمله اثار آن است با توجه به افزایش مواد غذایی سرد مزاج از جمله فست فودها و انواع صوت ها و لباس های با طبع سرد در جامعه ما شاهد افزایش بیمار هایی با منشاء سردی هستیم که کم شدن حافظه یکی از اثارش است.
ولی با مصرف غذا های گرم قادریم بر آن کنترل یابیم و به درمانش کمک کنیم عسل بابونه با طبع گرمی که دارد توانمندی درمان بسیاری از بیماری ها که با منشاء سردی است می باشد.

توسط |2016-12-18T09:51:00+03:3028 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا