چگونه امکان آن وجود داشته است تا بتوان از میان بازارهای گوناگون فروش عسل
در بازار، عسل اصل تهیه شده در استان لرستان را با قیمت و کیفیتی مناسب
سفارش داد؟
با توجه به اینکه امروزه آگاهی افراد پیرامون مصرف عسل بسیار زیاد گردیده و از این ماده ارزشمند دارویی و تغذیه ای، خواص شگفت انگیزی بدست آمده است، این محصول به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع مواد گیاهی در فروشگاه ها و مراکز خرید مواد غذایی تبدیل گردیده است. اما همواره بسیاری از افراد در تشخیص عسل اصل از تقلبی دچار اشتباه می شوند و نمی توانند عسلی اصل را تهیه نمایند. بنظر شما راهکار چیست؟
اگر چه که امروزه آگاهی افراد پیرامون تهیه عسل، بیشتر شده و روش هایی نیز برای تشخیص عسلی اصل ذکر گریده، اما همواره باید گفت که تهیه عسلی اصل و مرغوب تنها از تولید کنندگان و نمایندگی های فروش معتبر می تواند صورت گیرد و اینکه شاید یکی از بهترین راهکارهای تجربی برای تشخیص این امر، بهره گیری از حواس چشایی و بویایی خود مصرف کنندگان می باشد و باید دانست که عسلی اصل بوده که رایحه خوش گیاهان را به همراه داشته باشد.
مشتریان و مصرف کنندگان عسل، باید بدانند که عسل تولیدی استان لرستان با توجه به گزارشات و آزمایشات بدست آمده، یکی از بهترین عسل های تولیدی در کشور ما بوده که امروزه تهیه و سفارش آن در بازارهای فروش عسل، امکان پذیر گردیده و می توان انواع عسل لرستان را بدون هیچ افزایش قیمتی و در اصل ترین نوع خود خریداری نمود.
مصرف روزانه حتی یک قاشق عسل در زمان های گوناگون، می تواند در سلامت دندان ها، کبد، معده، قلب، کلیه و مغز موثر باشد و یکی از بهترین مواد غذایی موجود برای ورزشکاران نیز تقلی شده است.