آیا می دانید که با استفاده از ژل رویال اصل، می توان درمانی قطعی بر مشکلات نازایی و ناباروری را صورت داد؟ چگونه می توان ژل رویال را با قیمتی مناسب خریداری کرد؟
در ابتدای امر همه شما باید این موضوع را بدانید که ژل رویال، یکی از فرآورده های زنبورهای عسل، با رنگ سفید و تولید شده توسط زنبورهای کارگر یا پرستار توسط غدد زیرحلقی این زنبورها در سنین کمتر از 15 روزگیشان بوده که به همراه گرده گل، از منابع سرشار از انواع مواد پروتئینی و ویتامین ها برای تغذیه لاروها و به خصوص زنبورهای ملکه می باشند.
عامل مهمی که در اینجا مورد بحث می باشد این امر بوده که در واقع مصرف ژل رویال توسط زنبورهای ملکه تا روزهای پایانی عمر خود، مسبب اصلی در بارور شدن آنها بوده است و این ماده قدرت خاصی را به زنبورهای ملکه حتی در درشت اندامی و زیبایی، بخشیده است.
لازم به ذکر است که ژل رویال اصل، دارای ترکیباتی چون کلاژن، پروتئین هایی مانند گلبولین، انواع ویتامین هایی چون A ،C و E، کربوهیدرات و مواد معدنی می باشد. امروزه از ژل رویال در کشور ما به صورت مخلوط با عسل و یا خالص وجود داشته که می تواند مورد استفاده افراد قرار بگیرد.
البته ذکر این نکته خالی از لطف نبوده که ژل رویال در کشورهای اروپایی و امریکا، به صورت قرص و یا آمپول های خوراکی مورد استفاده قرار گرفته است.
حال آیا می دانید که ژل رویال، علاوه بر نقش تغذیه ای مهم در کندوها، می تواند برای انسان ها نیز مفید باشد و یکی از خواص منحصربفرد آن را درمان نازایی نامیده اند؟

ژل ژویال ناباروری

درمان ناباروری با ژل رویال اصل

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال عامل اصلی در تغذیه زنبورهای ملکه تا آخر حیاتشان بوده که توانسته نقش مهمی در بارور نمودن این زنبورها دارا باشد.
حال امروزه با انجام آزمایشاتی گوناگون توسط محققین، ژل رویال می تواند موجب تحریک و تقویت قوای جنسی در افراد گردد و اگر عامل ناباروری در افراد، کمبود اسپرم یا تخمک و ناتوانی جنسی باشد، مصرف ژل رویال می تواند درمان کننده ی این امر باشد.
شایان ذکر است که وجود آمینواسیدی به نام آرژین در ژل رویال، توانسته سبب تولید و افزایش اسپرم در مردان و تعداد تخمک در زنان گردد.
در حال حاضر با توجه به اینکه تجارت زنبورداری در کشور ما، امری مهم جلوه داشته است، تهیه ژل رویال خالص و یا مخلوط با عسل، می تواند توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان معبر در کشور با قیمت مناسبی صورت بگیرد.