حتما برای شما هم پیش آمده که در طول عمر خود چندین بار تجربه دندان درد داشته باشید و مستاصل از این درد، به دنبال درمان بگردید. چنانچه می دانستید خواص عسل طبیعی در این مورد چیست حتما دست به کار می شدید.
دندان درد یکی از تجربه های تلخ برای هر فردی است. چنانچه دچار این درد شده باشید و مراجعه به مطب دکتر برایتان سخت باشد می توان از درمان های خانگی برای این منظور استفاده کرد.

درمان سریع درد دندان
دندان درد علل متفاوتی می تواند داشته باشد و صرفا به دلیل عفونت دندان نمی تواند ایجاد شود. گاهی این درد معلول آبسه دندان است، گاهی شکستن چیز سفت و فشار بر دندان، گاهی درد لثه و گاهی عوامل دیگر می تواند دردسر ساز شوند. در این مواقع عسل طبیعی بهترین راهکار برای ساکن نمودن درد است.
برای این منظور کافی است عسل را با کمی دارچین پودر شده به صورت خمیری درآورده و به روی دندانی که درد می کند قرار دهید تا بعد از مدتی درد آن ساکن شود. البته بهتر است این عمل روزی سه بار تکرار شود.
در درمان هایی که برای لثه به کار می روند بهترین راه استفاده از قرقره مخلوط عسل و سرکه می باشد. علاوه بر کاهش درد، این روش در تمیز نمودن جرم دندان و درخشان تر کردن دندان ها بسیار مفید است.