ژل رویال چه خواص مفید درمانی را برای انسان ها دارا بوده و چگونه مورد مصرف قرار می گیرد؟ آیا می توان پودر ژل رویال باکیفیت را با قیمت مناسبی خرید کرد؟
ژل رویال ماده ای بسیار منحصربفرد و تولید شده توسط زنبورهای کارگر بوده و توانسته نقش موثری را همانند شیرمادران برای نوزاردان، این بار برای زنبورهای نوزاد در چند روز اول زندگی آنها و برای زنبورهای ملکه تا پایان عمرشان داشته باشد.
گفتنی است که زنبورهای ملکه، دارای اندامی زییاتر و درشت تر نسبت به سایر زنبورهای کندو می باشند و طول عمر بین 6 تا 7 سال زنبورهای ملکه هم تأثیر بسزایی از مصرف ژل رویال گرفته است.
ژل رویال ماده ای سفید رنگ و تولید شده از غده ای به نام هایپوفارینگال موجود در زنبورهای کارگر بوده است که در دنیای امروزی با توجه به آزمایشات گوناگونی که بر روی آن صورت گرفته، خواص درمانی بسیاری را دارا بوده است.

پودر ژل رویال

خواص درمانی ژل رویال چیست؟

شایان ذکر است که ژل رویال دارای انواع مواد معدنی و انواع ویتامین هایی چون A ،B ،C ،D و E بوده که می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • دارای اسید آمینه ای به نام آرژین و موثر در درمان ناتوانی های جنسی در زنان و مردان.
  • تنظیم فشار خون و موثر در بهبود بیماری کم خونی.
  • دارای خاصیت میکروب کشی.
  • ضدسرطان و موثر در زیبایی پوست و پیری زودرس آن به واسطه وجود ماده ای به نام کلاژن.
  • اشتهاآور و افزایش دهنده مقاومت بدن.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که عمدتا چگونه ژل رویال را مصرف می کنند و مقدار مصرف آن روزانه برای افراد چه میزان بوده است؟

طریقه مصرف ژل رویال

برای مصرف ژل رویال، دو روش وجود داشته است که هر دو روش می توانند تأثیرگذاری منحصربفردی را دارا باشند.
روش اول مصرف ژل رویال به صورت زیر زبانی بوده که به سرعت جذب خون می گردد و مقدار آن در روز با توجه به وزن افراد باید مورد استفاده قرار بگیرد.
روش دوم که کپسولی تولید شده از پودر ژل رویال بوده و به گفته مشاورین توصیه می گردد روزی دو عدد از این کپسول ها مصرف گردد.
در حال حاضر شرکت هایی معتبر در کشور، اقدام به بسته بندی انواع ژل رویال باکیفیت بالا می نمایند و آن ها را در وزن های گوناگون با قیمت متفاوت و البته مناسبی به فروش می رسانند.