آیا با خرید و مصرف ژل رویال می توان تاثیر آن را بر روی اسپرم سازی مشاهده کرد؟ واقعا مشکلات نازایی را در زنان و مردان از بین می برد؟ عمل کرد ژل رویال چگونه است؟
امروزه شاید شما هم از خواص مصرف دیگر فرآورده های زنبورعسل، موارد بسیار زیادی را شنیده باشید و متوجه شده باشید که این عسل طبیعی، تنها فرآورده ی زنبورعسل نبوده و دیگر ماده ای چون ژل رویال هم امروزه نقش فزاینده ی دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته است.
بله باید گفت که ژل رویال ماده ای تولید شده توسط غدد مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر بوده که به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه، در کندو عسل وجود داشته است. زنبورداران این ماده را پس از برداشت از کندو عسل، به صورت پودر شده روانه بازارهای فروش نموده اند که مصرف آن برای انسان ها از خواص مفیدی برخوردار می باشد.
اما آیا می دانید که ترکیبات موجود در ژل رویال چیست؟ آیا می دانید که امروزه یکی از اثرات مثبت درمانی مصرف ژل رویال، درمان مشکلات مربوط به نازایی و ناباروی بوده است؟

خرید ژل رویال

ترکیبات ژل رویال چیست؟

گفتنی است که ژل رویال یا شاه انگبین، منبع تغذیه ای بسیار خوبی برای زنبور ملکه در کندو عسل بوده که طول عمر و بارور شدن زنبور ملکه، به سبب همان تغذیه از ژل رویال بوده است.
شایان ذکر که ژل رویال خالص، دارای ترکیبات منحصربفرد ذیل بوده است:
آب، کربوهیدرات، انواع ویتامین ها، اسیدهای آمینه، استیل کولین، مواد آلی و معدنی، کلاژن، HAD10.
باید گفت که وجود انواع ویتامین های گروه B در ژل رویال، در درمان مشکلات قلبی مفید بوده و استیل کولین موجود در آن، مصرف ژل رویال را در درمان مشکلات عصبی و پیشگیری از آلزایمر، موثر داشته است.
اما به جرئت می توان گفت که امروزه، مصرف ژل رویال، درمان کننده یکی از شایع ترین مشکلات موجود در جامعه امروزِی میان زوجهای جوان، یعنی نازایی و ناباروری بوده است. اما چگونه؟

خرید ژل رویال

ژل رویال و نازایی و ناباروری

ژل رویال از راه های مختلفی باعث افزایش توان جنسی می شود. آرژنین موجود در ساختار ژل رویال باعث افزایش قدرت بارداری در زنان و مردان خواهد شد و تولید اسپرم ها را چندین برابر می کند و عملکرد دستگاه تولید مثل را به صورت باور نکردنی بهبود می بخشد.
از این ژل به عنوان یک محرک جنسی می توان بهره برد. هم چنین استفاده منظم ژل رویال سبب کاهش تنش های روحی و استرس ها می گردد که خود این عوامل مسبب ایجاد نازایی و تنبل شدن دستگاه تولید مثلی در زنان و مردان بوده اند.
بنابراین با مصرف ژل رویال شما قطعا به دو هدف دست می یابید، یکی رسدن به آرامش روحی و تقویت اعصاب و دیگری افزایش ضریب بارداری. 
با توجه به اینکه پیرامون تمامی محصولات زنبورعسل، کیفیت و میزان خلوص آنها از درجه اهمیت بالایی برخوردار بوده، شما می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان مراکز فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، انواع ژل رویال خالص و مرغوب را با قیمت بسیار خوبی خریداری کنید.