عسل گون کتیرا چه نوع عسلی بوده و چه فوایدی را دارا بوده است؟ آیا می
دانید که یکی از تولیدکنندگان معتبر این عسل، استان لرستان می باشد؟ قیمت
خرید به صورت عمده و جزئی آن چه نرخی را داشته است؟
شما هم این مسئله را می دانید که اگر محصولی محبوبیت و یا فروش بیشتری را در بازارهای موجود داشته باشد، بدون شک باید به دنبال خواص و فواید بی نظیر آنها بود.
امروزه انواع عسل نیز در این دسته از محصولات قرار گرفته اند و باید بدانید که یکی از انواع پرفروش ترین نوع عسل تولید شده در کشور، عسل گون بوده است. اما سوال اینجاست که فواید این عسل چه بوده است؟
عسل گون که از گیاه گون موجود در کوهستان ها تولید گردیده و رنگ روشنی را نیز دارا بوده است، دارای انواع عسل گون گز و عسل گون کتیرا بوده که می توان هر دو را از دسته عسل های دارویی مفید دانست.
عسل گون کتیرا که به آن عسل گون زرد هم می گویند، در اوایل تابستان برداشت می گردد و دارای خواصی چون تقویت کنندگی مغز و سیستم اعصاب، درمان کننده زخم ها و دردهای چشم، تقویت روده و مفید برای گرفتگی صدا را به همراه داشته است.
امروزه یکی از تولیدکنندگان معتبر در حوزه تولید عسل مرغوب، استان لرستان بوده که توانسته انواغ عسل گون را نیز به تولید انبوه برساند و جهت خرید به صورت عمده و جزئی آماده فروش گردیده است.
برای آگاهی از قیمت انواع عسل گون تولیدی در استان لرستان و موجود در بازارهای کشور، می توانید با کارشناسان فروش عسل در ارتباط باشید.