در شهر تهران این فرصت ویژه به وجود آمده تا عسل گون طبیعی و ناب تولید شده
در استان لرستان، از تولیدکنندگان نمونه عسل در کشور، را با قیمت و کیفیتی
مناسب خرید نمایید.
با توجه به اینکه در شهر تهران عمدتا شاهد وجود انواع محصولات شاید در قیمت های گرانی بوده اید، اما امروزه یکی از محصولات مهم و پرارزش درحفظ سلامت انسان ها، یعنی عسل طبیعی و ناب لرستان، با قیمت مناسبی به فروش رسیده تا با نرخ فروش بیشتر، افراد سالم تری در جامعه وجود داشته باشند.
آنچیزی که مبرهن بوده تولید انواع عسل ناب و درجه یک در استان لرستان به واسطه طبیعت پراستعداد و وجود تعداد نزدیک به 2000 زنبوردار فعال در این استان بوده که توانسته اند رتبه اول در حوزه مرغوبیت عسل را برای آن رقم بزنند.
یکی از انواع عسل های دارویی و مفید تولیدی لرستان، عسل گون می باشد که گیاهی علفی و موجود در تمامی مناطق معتدل ایران بوده که با خواصی که داشته، تولیدکنندگان عسل را مجاب به تولید عسلی ناب از شهد شیرین گل های آن نموده است.
عسل گون، عسلی با رنگ روشن و یا زرد بوده که می تواند با مصرف در صبحانه علاوه بر موثر بودن در خونسازی و افزایش نشاط، دارای خواص مفید ذیل باشد:
ضدسنگ کلیه، ضدالتهاب پروستات، تقویت اعصاب و آرام بخش، مفید برای درمان ورم های چشمی.
مشتریان در شهر تهران می توانند با در ارتباط بودن با کارشناسان و نمایندگی های فروش عسل اصل لرستان، خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت انواع عسل از جمله عسل گون لرستان را تجربه نمایند.