در مراکز پخش روز انواع عسل تولیدی در کشور، عسل ممتاز و اصل لرستان، با
قیمت مناسب و ارزانتری به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می گردد.
اگر شما هم از افرادی باشید که از عسل در برنامه روزانه خود بهره می برید، باید این امر را بدانید که تنها عسل طبیعی و کاملا ارگانیک می تواند با بدن شما سازگارتر، قابل هضم تر و در نهایت دارای خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی باشد.
عسل طبیعی و اصل، می تواند در درمان ناراحتی های قلبی، کلیوی و گوارشی، درمان میگرن و آنفلونزا، کاهش وزن، افزایش قوای جنسی و افزایش شیردهی مادران شیرده، بسیار زیاد موثر باشد.
اما شما مصرف کنندگان و مشتریان عسل باید بدانید که متأسفانه امروزه بیش از 50 تا 70 درصد انواع عسل های موجود در بازارهای فروش عسل، عسل های تقلبی و مصنوعی بوده اند که یا با تغذیه آب و شکر به زنبورهای عسل همراه بوده و یا بدون دخالت زنبورهای عسل و با شیره میوه ها و خرما و انواع گلوکزهای تجاری و مواد نشاسته دار تولید گردیده اند.
شاید با توجه به اینکه امکان تشخیص عسل اصل از تقلبی توسط شما مصرف کنندگان عادی عسل وجود نداشته، بهترین راه چاره، ارتباط داشتن با تولیدکنندگان معتبر و شناخت عرضه کنندگان آنها در بازارهای فروش عسل در کشور می باشد.
خوشبختانه امروزه این امکان به وجود آمده تا مشتریان و مصرف کنندگان عسل، ناب ترین و مرغوبترین عسل تولیدی در کشور با نام عسل لرستان را از نمایندگی ها و عرضه کنندگان معتبر استان لرستان تهیه نمایند.
در پایان خوب است بدانید که استان لرستان با میزان تولید چیزی بالغ بر 1500 تن انواع عسل طبیعی چون عسل گون و عسل آویشن در سال، توانسته با پرورش تعداد قریب به 1800 زنبوردار در سطح استان، رتبه نخست در مرغوبیت عسل و رتبه هفتم را در میزان تولید عسل در کشور دارا باشد.
برای آگاهی از شرایط فروش به صورت عمده و جرئی انواع عسل اصل لرستان، می توانید با مشاورین در این حوزه ارتباط مستقیم داشته باشید.