چه خواص دارویی و درمانی را برای مصرف عسل گشنیز خالص برشمرده اند؟ آیا می دانید که چگونه می توان درجه یک ترین عسل گشنیز را در بازار خریداری کرد؟
امروزه مصرف کنندگان عسل، به سبب آنکه اعتماد چندانی را به اکثر عرضه کنندگان آن نداشته و ترس از تهیه یک عسل تقلبی و مصنوعی را دارا بوده اند، خب در بیشتر مواقع از خرید عسل منصرف گردیده و شاید دلیل اصلی بی مهری های صورت گرفته به مصرف عسل هم، همین امر باشد.
بله باید گفت که متأسفانه وجود افرادی سودجو در بازار، سبب راه یافتن انواع عسل های تقلبی و مصنوعی به این بازارها گردیده که هیچ خواص دارویی و منحصربفردی را برای انسان ها نداشته و به هیچ وجه مصرف آنها توصیه نگردیده است.
شاید بتوان گفت که امروزه بهترین و مطمئن ترین راهکار برای خریدی بدون دغدغه از یک عسل خالص، شناخت مراکز معتبر فروش و تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی بوده و در این صورت است که افراد می توانند با مصرف یک عسل خالص، از خواص مفید آن بهره مند گردند.
شاید عمده مصرف کنندگان عسل طبیعی نمی دانند که عسلی که خریداری کرده اند، از شهد چه گلی بوده و چه خواصی را داشته است؟ آیا می دانید که امروزه تقریبا از شهد تمامی گل های گیاهان دارویی، عسل طبیعی توسط زنبورداری های سراسر کشور برداشت گردیده که می تواند خواص دارویی منحصربفردی را دارا باشد؟ آیا تابحال نام عسل گشنیز را شنیده اید؟

عسل گشنیز

آشنایی با عسل گشنیز

اگر بخواهیم از مشخصات گیاه گشنیز مواردی را ذکر کنیم باید گفت که این گیاه، یکساله، به رنگ سبز، با ارتفاع یک متر و دارای گل های سفید مایل به صورتی بوده است که در طب سنتی از خواص منحصربفردی برخوردار می باشد.
از مناطق رویش گیاه گشنیز در کشور ما، می توان به مناطقی چون، آبادان، بوشهر، سیستان و بلوچستان و همدان اشاره داشت که خب گفتنی است در این میان، استان همدان توانسته از جمله تولیدکنندگان معتبر عسل ایرانی در کشور باشد که توانسته عسل گشنیز خالصی را برداشت و روانه بازارهای فروش نماید.
گفتنی است که عسل گشنیزی که از مراکز معتبر خریداری گردد، می تواند خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را دارا باشد:

  • ضدتشنج و ضرع.
  • درمان التهابات و مشکلات مثانه و پروستات.
  • درمان سرفه و گلودرد.
  • درمان دردهای مفصلی و عضلانی.
  • ضدآلرژی.

در حال حاضر شما می توانید بهترین و خالص ترین عسل گشنیز را از مراکز معتبر خرید در کشور خریداری کنید و در این راستا، با کارشناسان و نمایندگان این مراکز، ارتباط مستقیم داشته باشید.