عسل ریحان چه خواص دارویی دارد؟ مصرف کنندگان عسل در شهر تهران، چگونه می توانند عسل ریحان طبیعی و خالص را با قیمتی مناسب خریداری کنند؟
بدون شک در شهرهای بزرگی چون تهران، دغدغه ی اصلی عمده مصرف کنندگان عسل، شناخت مراکز معتبر فروش عسل ناب ایرانی بوده است و در حالی که توانایی تشخیص عسل اصل از تقلبی برای مصرف کنندگان عادی وجود نداشته، بنظر می رسد که تنها راهکار خرید عسلی اصل، همان شناخت تولیدکنندگان معتبر از انواع عسل طبیعی بوده است.
حتما مصرف کنندگان جدی عسل طبیعی می دانند که امروزه در کشور ما، گونه های مختلفی از عسل طبیعی با توجه به تنوع فراوان پوشش گیاهی اکثر مناطق، در مراکز معتبر تولید عسل در کشور، تولید و عرضه شده و روانه بازارهای فروش در سراسر کشور به خصوص تهران شده است.
امروزه استان اصفهان را می توان از جمله مراکز معتبر از انواع گونه های عسل طبیعی در کشور نامید. آیا می دانید که یکی از گونه های عسل تولید شده به طور انبوه در استان اصفهان، عسل ریحان بوده که مصرف آن می تواند خواص درمانی منحصربفردی را دارا باشد؟ آیا با قیمت عسل ریحان در بازارهای تهران آگاهی داشته اید؟

عسل ریحان

خاصیت دارویی عسل ریحان

گیاه ریحان از جمله گیاهان یکساله با ارتفاع بیش از نیم سانتی متر بومی فلات ایران بوده که با توجه به دارا بودن ترکیباتی چون BCP که دارای خاصیت ضدالتهابی می باشد و همچنین به واسطه دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی، از جمله گیاهان مفید دارویی تلقی گردیده است.
گیاه ریحان دارای گل های کوچک به رنگ های سبز و یا ارغوانی و سفید بوده که به طور خودرو در استان اصفهان، روییده است. تولیدکنندگان عسل طبیعی توانسته اند از شهد گل های این گیاه، عسل ریحان طبیعی را تولید نمایند که خواص درمانی ذیل را داشته است:

  • مصرف عسل ریحان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن بوده است.
  • با مصرف عسل ریحان می توانید خواب راحتی را تجربه کنید.
  • عسل ریحان تقویت کننده ضعف بدن بوده است.
  • عسل ریحان خالص در بهبود میگرن و سردردهای شدید، موثر می باشد.

امروزه مصرف کنندگان عسل طبیعی در تهران، می توانند بهترین عسل ریحان طبیعی را با قیمتی بسیار مناسب از تولیدکنندگان معتبر آن خریداری کنند.