امروزه با فروش مستقیم انواع عسل خالص و ارگانیک توسط تولیدکنندگان معتبر در کشور، شما می توانید عسل گشنیز ارگانیک و خالص را با قیمتی مناسب تر و ارزانتر خریداری کنید.
عسل طبیعی مواجه نبوده اند، بلکه در بازارهای امروزی خرید و فروش عسل در کشور، تهیه عسلی خالص و کاملا اصل از جمله نگرانی های عمده مصرف کنندگان این ماده ارزشمند بوده است.
حتما اگر شما هم برای خرید عسل به بازار رفته باشید، از سوی عرضه کنندگان عسل موارد زیادی را در خصوص راهکارهای تشخیص عسل اصل از تقلبی شنیده اید و که به جرئت می توان گفت اکثر آنها جهت تبلیغات و فروش ببشتر عرضه کنندگان نامعتبر و افرادی سودجو بوده است.
خیلی از این عرضه کنندگان، عاملی چون شکرک زدن عسل طبیعی را از نشانه های تقلبی بودن عسل دانسته اند که باید گفت، در واقع این ادعا کاملا اشتباه بوده و این عسل طبیعی است که با دارا بودن خاصیت تبلور مواد قندی موجود در ترکیباتش، شکرک می زند و به هیچ وجه نشان از تقلبی بودن عسل نیست.
اما با توجه به اینکه در کشور ما، گونه های پرتنوعی از گیاهان دارویی مفید وجود داشته، طبیعی است که با انواع مختلفی از عسل های گیاهی و دارویی هم مواجه بوده ایم که هر یک از آنها می توانند خواص درمانی فوق العاده ای را دارا باشند.
آیا نام عسل گشنیز را شنیده اید؟ آیا می دانید که عسل گشنیز چه خواصی داشته و توسط کدام مراکز فروش معتبر، خالص ترین نوع آن به فروش رسیده است؟

عسل خالص

چرا عسل گشنیز مصرف کنیم؟

این سوال شاید از جمله سوالات کلیشه ای و مهم پیرامون مصرف هر گونه از عسل طبیعی باشد و از جلمه سوالاتی بوده که عمدتا هر مصرف کننده ای خواهان آشنایی با خواص مصرف عسل های دارویی و گیاهی بوده است.
عسل گشنیز هم از گونه های عسل طبیعی بوده که از شهد گل های گیاه گشنیز تولید شده که عمده تولید انبوه آن در شهرستان نهاوند استان همدان، صورت گرفته و امروزه استان همدان هم از تولیدکنندگان معتبر انواع گونه های عسل طبیعی در کشور بوده است.
گفتنی است که اگر عسل گشنیز در خالص ترین نوع خود تولید گردد و توسط مصرف کنندگان آن، مورد استفاده قرار بگیرد، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • عسل گشنیز ضدآلرژی و حساسیت می باشد.
  • مصرف عسل گشنیز می تواند به هضم غذا کمک شایانی نماید.
  • مصرف آن در درمان سرفه های تحریک آمیز موثر بوده است.
  • ضدصرع و ضدتشنج می باشد و به دردهای عضلانی کمک نموده است.

با توجه به اینکه در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی، قیمت بالای عسل از دیگر نگرانی های عمده مصرف کنندگان بوده، مراکز فروش معتبری وجود داشته اند که عسل گشنیز خالص را بدون هیچ واسطه و به صورت مستقیم، با قیمت ارزانتری به عرضه رسانیده اند.
برای ارتباط داشتن با این عرضه کنندگان معتبر عسل ایرانی، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده، اقدام نمایید.