آیا امروزه امکان خرید به شیوه اینترنتی از انواع لوازم و لباس زنبورداری وجود داشته است؟ آیا می دانید که در این مراکز اینترنتی، کدام لوازم زنبورداری و با چه قیمتی عرضه می گردند؟
صنعت زنبورداری آنچنان از اهمیت بالایی در دنیا و به خصوص در کشور ما برخوردار بوده که همواره زنبورداران به دنبال تهیه جدیدترین لوازم مورد نیاز برای حرفه ی خود می باشند تا بهترین و مفیدترین اقدامات را جهت تولیدات هر چه بهتر و باکیفیت تر از انواع فرآورده های زنبورعسل، به خصوص عسل طبیعی داشته باشند، چرا که پای سلامت انسان ها در میان است.
گفتنی است که همواره دغدغه ی خرید این لوازم و مقدمات حرفه ی زنبورداری، به خصوص برای تازه کاران و یا زنبوردارانی که در یک منطقه ای با رونق کمتر زنبورداری فعالیت می کنند، بیش از سایر زنبورداران بوده و در ضمن این زنبورداران همواره خواهان اقتصادی ترین روش برای خرید این لوازم نیز می باشند.
امروزه خوشبختانه این امر محقق شده و تمامی زنبورداران در سراسر کشور، می توانند با مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی، به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن، انواع لباس و لوازم زنبورداری مورد نیاز خود را ثبت سفارش کرده و از آسانترین روش خرید در دنیای امروزی، بهره مند گردند.
اما آیا می دانید که اولا در این مراکز فروش، کدام یک از لوازم زنبورداری به عرضه رسیده و ثانیا اینکه چگونه می توان از سایت های این مراکز معتبر، خرید صورت داد؟

لباس زنبورداری

همواره ایمنی کار در شروع به هر حرفه و فعالیتی، جز اصول جدانشدنی نام داشته و پیرامون صنعت زنبورداری هم باید همین امر با تهیه لباس زنبورداری صورت بگیرد، چرا که زنبورداران همواره در معرض نیش بیش از هزاران زنبور مهاجم قرار داشته اند که خب می توانند ادامه فعالیت مفید را از زنبورداران به خصوص تازه کارها، بگیرند.
گفتنی است که لباس زنبورداری، از جنس پارچه و به دو صورت بی کلاه و کلاه دار عرضه می گردد. رنگ سفید عمده لباس های زنبورداری به سبب آن بوده که زنبورهای موجود در کلنی نسبت به رنگ روشن، عکس العمل خوبی داشته و رنگ های تیره می تواند منجر به عصبانیت آنها نیز گردد.
شایان ذکر که به همراه لباس زنبورداری، کلاه توری با توری سفید جهت دید بهتر و انواع دستکش چرم و چکمه مخصوص، در استانداردترین کیفیت و با قیمت خوب، در این سایت های معتبر به فروش رسیده است.

خرید لوازم زنبورداری

لوازم تخصصی زنبورداری

همانطور که متوجه اهمیت تهیه لباس زنبورداری و یا به نوعی تهیه لوازم فردی زنبورداران شدید، باید گفت که دیگر لوازم تخصصی زنبورداری، جهت انجام آسان و مطلوب تر سایر امور پیچیده زنبورداری، از اهمیت ویژه ای برای زنبورداران برخوردار می باشد.
از جمله لوازم مهم و تخصصی زنبورداری که در این مراکز معتبر فروش اینترنتی به تمامی زنبورداران در سراسر کشور آماده عرضه می باشند، می توان به وسایل و تجهیزات ذیل اشاره داشت:

  • دودی.
  • استراکتور عسل.
  • اهرم فلزی.
  • کاردک و چنگال مخصوص.
  • تخته موم دوز و قفس ملکه.
  • تله گرده گیر پلاستیکی.
  • دستگاه زهرگیری زنبورعسل.
  • تله بره موم.

باید عنوان داشت که دستگاه استراکتور عسل، در دو نوع دستی و برقی با ظرفیت بیش از 4 قاب موجود بوده که با توجه به قیمت مناسب تر و کارآیی بهتر نوع دستی آنها به زنبورداران تازه کار پیشنهاد می گردد.
تله گرده گیر وسیله ای بوده که زنبورداران آن را در مسیر ورود به کندو عسل نصب کرده تا انواع گرده گل اصل را جمع آوری و بازار عرضه داشته باشند. در ضمن دستگاه زهرگیری زنبورعسل هم در ابتدای ورود به کندو قرار داده شده و می تواند بدون حتی کوچکترین آسیبی به زنبورها، زهر موجود را استخراج نماید.
برای آنکه از چگونگی خرید از این سایت های معتبر آگاهی پیدا کنید، می توانید با کارشناسان و مشاورین مراکز معتبر خرید و فروش انواع لوازم زنبورداری در کشور، ارتباط مستقیم داشته باشید.