در حال حاضر با به وجود آمدن امکان خرید به شیوه اینترنتی انواع لوازم مورد نیاز زنبورداری، دیگر زنبورداران تازه کار و باتجربه در تبریز، دغدغه ای پیرامون چگونگی خریداری این لوازم نداشته اند.
زنبورداری و پرورش زنبورعسل در کشور ما، از نقطه عطف بسیار قابل توجهی برخوردار بوده و امروزه شاهد وجود زنبوردارانی مستعد در اکثر مناطق کشور می باشیم که سهمی بزرگ در تولید انواع فرآورده های ناب زنبورعسل، به خصوص عسل طبیعی داشته اند.
به نظر می رسد که با توجه به اینکه شرایط بسیار خوبی در اکثر مناطق کشور پیرامون زنبورداری وجود داشته، تجارت زنبورداری از سود خوبی می تواند برخوردار باشد و امروزه شاهد علاقه مندان و تازه کاران بسیاری برای ورود به این صنعت در سطح کشور بوده ایم.
در مقابل بنظر می رسد که تأمین لوازم کار مورد نیاز این زنبورداران، از تمهیداتی است که باید توسط نمایندگی های معتبر پخش و عرضه این لوازم اندیشیده گردد تا تمامی زنبورداران، به خصوص تازه کاران، از هیچگونه دغدغه پیرامون خریداری بهترین نوع این لوازم، برخوردار نباشند.
خوشبختانه امروزه در استان تبریز، این امکان برای تمامی زنبورداران در سطح استان فراهم شده تا از طریق سایت های معتبر اینترتی، به راحتی و بدون هیچ اتلاف وقت و هزینه ای، از وجود انواع لوازم جدید و پیشرفته زنبورداری آگاه شده، و ضمن مشاهده لیست قیمت محصولات، اقدام به خرید این لوازم نموده باشند.
حال آیا می دانید که چه لوازم مورد نیازی برای زنبورداری وجود داشته و در این فروشگاه های مجاز اینترنتی در استان تبریز، به فروش رسیده است؟

خرید لوازم زنبورداری

لواز مورد نیاز زنبورداری کدام است؟

همانطور که متوجه اهمیت حرفه ی زنبورداری و گسترش آن در سطح کشور شدید، باید بدانید که این حرفه هم مانند سایر حرفه های دیگر، نیازمند فراهم آوردن یک سری تجهیزات و لوازم کار مورد نیاز بوده که در راستای تولیدات هر چه بهتر و بیشتر باید مورد استفاده قرار بگیرد.
در درجه اول، بنظر می رسد که لباس کار زنبورداری از اهمیت بالایی به خصوص برای زنبورداران تازه کار و ناآشنا با زنبورهای عسل وجود داشته که می تواند آنان را از نیش بی امان زنبورهای مهاجم، مصون دارد.
شایان ذکر است که لباس زنبورداری به صورت سرهم و بدون کلاه یا با کلاه از جنس پارچه وجود داشته که عمدتا همرا با دستکش مخصوص، کلاه توری و چکمه، از جمله لوازم فردی برای زنبورداران محسوب گردیده اند که هر یک، قیمت متفاوتی را دارا بوده اند.
اما علاوه بر لوازم فردی زنبورداران، می توان به دیگر لوازم کار زنبورداری اشاره داشت که در این فروشگاه ها، استانداردترین آنها، با قیمت مناسبی به فروش رسیده اند:

  1. کاردک و چنگال مخصوص.
  2. اهرم فلزی.
  3. دستگاه دودی.
  4. تخته موم دوز و قفس شاخون.
  5. دستگاه استراکتور دستی و برقی عسل.
  6. ظرف شربت خوری عسل.
  7. سلول ژله ای دو ردیفه.
  8. محافظ شاخون.

برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون چگونگی خرید انواع لوازم مورد نیاز زنبورداری از طریق سایت های معتبر اینترنتی، می توانید با مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.