آیا می دانید منظور از عسل شناسنامه دار چیست؟ چگونه می تواند این نوع عسل
را تهیه نمود؟ آیا می دانید استان لرستان از تولیدکنندگان معتبر عسل
شناسنامه دار در کشور است؟
بدون شک مصرف عسل، توانسته خواص منحصربفردی را دارا باشد، اما آیا مصرف هر نوع عسلی می تواند مفید باشد؟ آیا تابحال پیش آمده تا از یک مرکز فروش عسل، عسلی تحت نام عسل تست شده و شناسنامه دار خرید نمایید؟
با توجه به اهمیت مصرف عسل و خواص شگفت انگیز آن، همواره افراد وقت و هزینه خود صرف جست وجو و یافتن عسلی اصل نموده اند و به نظر می رسد که کاری مهم و صحیح بوده، چرا که بحث سلامت انسان در میان است.
علی رغم وجود بازارهای گوناگون عسل در کشور، متأسفانه شاهد وجود انواع عسل تقلبی در این بازارها بوده اید و همین امر خود یک نگرانی بزرگ میان مصرف کنندگان و حتی تولیدکنندگان عسل بوده است. اما راهکار چیست؟
بدون شک آگاهی از وجود تولیدکنندگان معتبر در حوزه تولید عسل، می تواند نیاز بازار به ارائه عسلی اصل و درجه یک برطرف شود و در نهایت جامعه ای بانشاط و سلامت وجود داشته باشد.

عسل شناسنامه دار لرستان
امروزه خوشبختانه تولیدکنندگانی در استان لرستان، توانسته اند با استفاده از آزمایشگاه های تخصصی تست عسل، انواع عسل تولیدی در این استان را مورد آزمایش قرار داده و عسلی تحت عنوان عسل شناسنامه دار را روانه بازارهای فروش در کشور نموده اند و به هدف خود در راستای ارائه محصولی باکیفیت و در مقابل با قیمت مناسب رسیده اند.
بدون شک مصرف عسلی اصل و درجه یک، خواص درمانی بی نظیری را دارا بوده و به سبب طبع معتدلی که داشته، مورد استفاده افراد در تمامی گروه های سنی قرار گرفته است.
برای تهیه انواع عسل شناسنامه دار با قیمتی بسیار مناسب، می توانید با کارشناسان و نمایندگی های فروش این محصول در استان لرستان در ارتباط به صورت تلفنی و یا ایمیل باشید.