عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

تولید انواع عسل مرکبات خالص

سفارش انواع عسل مرکبات در یزد، تهران، گلستان، هرمزگان، وسایر نقاط کشور امکان پذیر شده است. این عسل کاملاً طبیعی و خالص می باشد.
ایران در تولید مرکبات جایگاه هفتم را دارد، این موضوع نشان از این دارد که تولید مرکبات در ایران به نحو نسبتا خوبی صورت می گیرد.
عسلی که از این میوه بدست می آید دارای رنگ زرد شفافی است و طعم و عطر متفاوتی دارد که باعث شده مصرف کنندگان مخصوصی داشته باشد.
این عسل جزء معدود عسل های درمانی نیز است که کاربرد فراوانی در درمان و پیشگیری دارد از جمله کاربرد و استفاده آن می توان در رفع حالت عصبی، درمان بی خوابی، درمان میگرن و تپش قلب اشاره کرد.
شما هم اکنون می توانید با مشاورین و همکاران ما جهت سفارش مستقیم کالا و دریافت آخرین قیمت انواع محصولات دیگر تماس حاصل نمایید.

توسط |2016-12-18T09:29:00+03:3028 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تولید عسل بهار نارنج طبیعی

عسل درمانی بهارنارنج خالص به صورت کاملاً طبیعی در مناطق شمالی و نواحی جنوب کشور تهیه و تولید می شود. این عسل جزء خوش طعم ترین عسل می باشد.
عسل بهارنارنج طعم و بوی خوش آیندی دارد که آن را از سایر عسل ها متمایز می کند.
طعم مطلوب و بوی دل انگیز و مست کننده آن در کنار خاصیت آرامبخش بودنش تجربه ای بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.
اگرچه عسل کاملاً تک گل وجود خارجی ندارد ولی چون غالب تغذیه زنبور از گل های بهارنارنج است به همین دلیل این عسل به عنوان عسل بهارنارنج شناخته می شود.
این عسل نسبتا رقیق تر و کم رنگ تر از سایر عسل ها می باشد. این عسل را می توان برای تصفیه خون استفاده کرد همینطور دارای ویتامین سی فراوانی است، ضد باکتری بوده و به تقویت حافظه کمک شایانی می کند و مهم تر از همه از سرطان و بیماری های عفونی پیشگیری می کند.
امروزه تقاضا برای خرید این محصول بسیار زیاد می باشد، اگر شما هم خواستار این عسل گرانبها و با ارزش هستید می توانید با همکاران ما در این زمینه تماس حاصل نمایید.

توسط |2016-12-18T09:29:00+03:3028 آذر 1395|عسل|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا