فرصت استثنایی و بسیار ویژه برای خریداران عسل اصل و گیاهی به وجود آمده تا
با توزیع کنندگان مرعوب ترین نوع این محصول در استان لرستان ارتباط داشته و
آن را با قیمتی مطمئن تهیه نمایند.
عسل، این ماده پرارزش گیاهی و دارویی، در زبان فارسی کهن ایرانیان، با نام انگبین شهرت داشته و از همان زمان ها، مورد استفاده بسیاری نیز قرار می گرفته است و چون خاصیت ضدعفونی کننده و ضدباکتریایی فوق العاده ای داشته، در بهبودی زخم ها و التهابات بهره برده شده بود.
امروزه اگر کمی هم با عسل آشنایی داشته باشید، می دانید که فرآیند پیچیده ی تولید آن چگونه بوده و زنبورداران چه فعالیت پرارزشی را به انجام رسانیده اند.
عسل به سبب دارا بودن قندهای مهمی چون ساکارز، گلوکز و فروکتوز و همچنین انواع مواد و املاح معدنی، توانسته یک محصول مهم دارویی و تغذیه ای امروزی تلقی گردد و همواره خواهان زیادی را در بازارهای فروش داشته باشد. اما مسئله ای که وجود داشته، تهیه عسلی اصل و باکیفیت بوده است.
همانطور که می دانید، عسل موجود در بازارها و مراکز فروشگاهی می تواند تقلبی و مصنوعی باشد و شاید خود ارائه دهندگان آن نیز از این موضوع اطلاعی نداشته باشند. اما چاره کار کجاست و چگونه می توان عسلی مطمئن را تهیه نمود؟
عمدتا تولیدکنندگان عسل در کشور، سعی بر آن داشته اند تا عسلی ناب و درجه یک را به توزیع انبوه برسانند و در این حوزه تولیدکنندگان عسل در استان لرستان، سهم بیشتری از مرغوبیت عسل در کشور را از آن خود نموده اند و دیگر نگرانی و دغدغه ای را برای خریداران عسلی اصل و درجه یک باقی نگذاشته اند.
شاید با توجه به وجود انواع عسل مصنوعی و تقلبی در بازارهای فروش، شناخت توزیع کنندگانی معتبر تنها راه چاره برای خریدی مطمئن از عسل باشد چرا که متأسفانه وجود داشته اند افرادی که عسلی با کیفیت بسیار پایین را با قیمتی ارزانتر عرضه می نمایند و برخی مشتریان نیز کیفیت را فدای قیمت نموده و تصور می نمایند که عسلی مرغوب با قیمت مناسب را تهیه نموده اند.
با در ارتباط بودن با نمایندگی های معتبر پخش و توزیع عسل نمونه استان لرستان، قیمت و کیفیتی متناسب را برای تهیه عسل شاهد باشید.