آیا می دانید که در کشور ما، عسل لرستان مرغوبترین عسل تولیدی شناخته شده است؟ آیا توزیع کنندگان عمده انواع عسل لرستان را می شناسید که قیمت مناسبی را برای این محصول ارائه داده اند؟
بنظر می رسد که امروزه مصرف عسل طبیعی در جامعه ما، از ارزش خاصی برخوردار بوده و همواره مصرف کنندگان جدی، به دنبال تهیه یک عسل کاملا خالص و اصل در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی بوده اند، که البته خود این قضیه هم از دغدغه ی اصلی این مصرف کنندگان در بازارهای پر از تبلیغات و وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی بوده است.
حتما می دانید که در بازارهای عسل ایرانی، گاها برخی از عرضه کنندگانی نامعتبر و سودجو، با افزودن موادی چون آب و شکر به یک عسل طبیعی و جا زدن اینگونه عسل ها با عسل خالص، سعی در میزان فروش بیشتر و سود دهی خود داشته اند و به نوعی تجارت شکر را پیشه گرفته و به هیچ وجه سلامت افراد جامعه را مد نظر نداشته اند.
حال آیا می دانید که مصرف اینگونه عسل های تقلبی، ممکن است عوارضی جدی را برای افرادی که به عنوان یک عسل طبیعی آن را خریده و سعی در بهبودی مشکل و بیماری خود داشته، به وجود آورد و گاهی خطرناک نیز باشد؟
به خاطر همین موضوع همواره توصیه جدی به مصرف کنندگان عسل گردیده تا بهترین و مرغوبترین عسل دارویی و درمانی را از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان معتبر در بازار، خریداری کنند تا دغدغه ای پیرامون کیفیت عسل طبیعی نداشته باشند.
مصرف عسل خالص و مرغوب، می تواند خواص درمانی بسیاری را برای تمامی افراد با گروه های سنی گوناگون داشته که می توان به مواردی چون درمان مشکلات قلبی، کلیوی، تقویت بینایی، تقویت حافظه، درمان کم خونی، ضدمیگرن و ضدچاقی، اشاره کرد.
همانطور که متوجه اهمیت کیفیت و میزان خلوص عسل مصرفی شدید، آیا می دانید که امروزه با ارتباط داشتن با عرضه کنندگان معتبر عسل لرستان، می توانید مرغوبترین و بهترین عسل تولیدی در کشور را به آسانی خریداری کنید؟

عسل لرستان

خرید عسل لرستان

بله امروزه به جرئت می توان ادعا کرد که در میان تولیدکنندگان معتبر دیگری از انواع عسل ایرانی در کشور مانند همدان، اردبیل و یا کردستان، استان لرستان توانسته با توجه به دارا بودن مراتعی پراستعداد از انواع پوشش گیاهی قوی،امروزه رتبه اول را در حوزه مرغوبیت عسل طبیعی داشته باشد.
شایان ذکر است که در استان لرستان، چیزی نزدیک به 1500 تن انواع گونه هایی از عسل طبیعی مانند عسل گون، عسل آویشن، عسل شتیزه کوهی، عسل گزانگبین و عسل چهل گیاه به طور سالیانه تولید گردیده است و عمده فعالیت زنبورداران در این استان که به تعداد 2000 نفر می رسند، در شهرستان خرم آباد می باشد.
خوشبختانه با وجود سایت های معتبر اینترنتی در زمینه فروش انواع عسل ناب لرستان، شما می توانید با ارتباط داشتن با توزیع کنندگان معتبر این محصول، خرید به صورت عمده و با قیمت مناسبی را از عسل اصل لرستان تجربه کنید.