فرصت وِیژه برای تهیه انواع کندوی عسل با جمعیت کلنی فعال زنبورعسل در استان قزوین با قیمت مناسب در اندازه ها و انواع گوناگون کندوهای چوبی و پلاستیکی امکان پذیر گردیده است.
یک کلنی در کندوهای عسل، شامل تعداد جمعیتی از تعداد بیش از هزاران هزار انواع زنبورهای نر و کارگر و یک زنبور ملکه است که گفتنی است قیمت یک کلنی کندوی عسل با جمعیت فعال را سن ملکه و یا وجود داشتن زنبور ملکه تعیین می نماید.
امروزه در استان قزوین هم که از نظر شرایط اقلیمی مناسب برای پرورش زنبورهای عسل بوده، انواع کندوهای عسل جدید و مدرن در دو نوع چوبی و پلاستیکی در اندازه ها و قیمت های گوناگونی تولید گردیده که البته طبق سفارش مشتریان می تواند ساخته گردد.
به نظر می رسد که وجود یک کندوی عسل خوب، می تواند امر زنبورداری را آسانتر نماید و در تولید مرغوبتر و بهتر انواع فرآورده های تولید شده از زنبورهای عسل مانند عسل طبیعی و ژل رویال، موثر بوده است.
کندوهای چوبی و کندوهای پلاستیکی که با نام کندوهای جدید و یا جعبه ای امروزه بیشتر متدوال تر گردیده اند، توسط مراکز تهیه معتبر در استان قزوین به فروش می رسند که البته شایان ذکر است کندوهای پلاستیکی از قیمت بالاتری نسبت به کندوهای چوبی برخوردار بوده اند.

تهیه کندو عسل

نکته ی مهمی که پیرامون خرید کندوی عسل وجود داشته، در نظر گرفتن معیارهای زمانی در فصول مختلف سال می باشد که قطعا در زمان های برداشت عسل، که عمدتا برداشت پاییزه یا بهاره بوده اند، قیمت مناسب تری شامل حال انواع کندوها گردیده است.
برای اینکه از مشورت های لازم جهت خرید مناسب ترین کندو از لحاظ کارآیی و قیمت، می توانید با مشاورین در این حوزه از طریق راه های ارتباطی داده شده، در تماس به صورت تلفنی و یا ایمیل باشید.