بازار شهر اردبیل به دلیل وجود کندو های فراوان در دشت های این شهر یکی از بازار هایی است که انواع عسل را به صورت طبیعی عرضه می کند.
استان اردبیل یکی از کلان شهر های ایران است که در شمال غربی کشور واقع شده و از نظر آب و هوایی دارای هوایی معتدل و گاهی به دلیل کوهستانی بودنش سرد است. همچنین کوه های سبلان و باغرو در این استان واقع شده اند که از نظر موقعیت جغرافیایی و پوشش گیاهی، این شهر را منحصر به فرد کرده اند.
اگر به دشت های وسیع استان اردبیل سفر کرده باشید، بی شک کندو های عسل فراوانی را دیده اید که در دل این دشت ها جای گرفته اند و منظره ی زیبایی را به ارمغان آورده اند. در این کندو ها هزاران زنبور عسل زندگی می کنند که انواع عسل را با مرغوب ترین کیفیت و به طور طبیعی به وجود می آورند.
همچنین این زنبور ها محصولات دیگری را مانند: ژل رویال که غذای زنبور ملکه و لارو است و موم که کاربرد های فراروانی در زمینه های مختلف دارد و همچنین گرده ی گل را تولید می کنند تا کندوداران در زمان های خاصی این محصولات را برداشت و به بازار عرضه کنند. اگر از بازار های شهر اردبیل دیدن کنید، حتما انواع عسل و محصولات کندو ها را خواهید یافت که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می شوند