واژه بره موم یعنی چه؟ بره موم قوی ترین سلاح بیولوژیک دنیاست که قابلیت مبارزه با انواع سرطان ها و میکرو ارگانیسم ها را دارد. برای خرید بهترین نوع بره موم می توانید با ما در ارتباط باشید.
شاید شما از جمله کسانی باشید که به تازگی کلمه بره موم را شنیده اید و در واقع می خواهید بدانید چیست و چه خواصی دارد.

بره موم یعنی چه؟

بره موم در واقع ماده ای جامد و خمیری شکل است که بسیار شباهت به موم دارد و دارای بوی ویژه مطبوع است که عمدتا به رنگ سبز و قهوه ای تا سیاه در طبیعت یافت می شود. زنبوران عسل مسن تر بیشتر در فصل بهار تراوش های گیاهی مانند صمغ و رزین را از گیاهانی همچون سرو و تبریزی و جوانه های تازه درختان جمع آوری نموده و با جداسازی از طریق پاها و ضمائم دهانی، و ترکیب با بزاق دهان، آن را در سبد گرده جاسازی و به کندو می آورند.

کاربردهای بره موم در کندو

پس از جمع آوری و انتقال به درون کندو در مکان هایی مانند دریچه پرواز، شکاف ها و منافذ کندو، بره موم مانند یک محافظ عمل نموده و مانع ار ورود عوامل بیماری زا و حشرات و باد به درون کندو می شوند. همچنین این ماده برای مومیایی ساختن اجساد حشرات و جانوران موجود در کندو مورد استفاده واقع می گردد.

خواص درمانی بره موم

ضد سرطان و از بین برنده تومور های سرطانی، افزایش ایمنی سطح بدن، ضد باکتری های معده و دستگاه گوارش مانند هلیو باکتری ها، کمک به درمان سرماخوردگی و آنفلونزا، کمک به رویش مجدد موی سر، ضد التهاب مفاصل و سایر التهابات بدن، ترمیم کننده بافت های آسیب دیده، اثر محافظتی در مقابل شیمی درمانی و پرتو درمانی و جلوگیری از تشکیل غیر طبیعی عروق خونی.