آیا مصرف عسل می تواند به کاهش وزن کمک نماید؟ چگونه می توان در میان
بازارهای داغ روز عسل، عسل خالص و مرغوب تولید شده در استان لرستان را تهیه
نمود؟
عسل یکی از فرآورده های مهم  و با ارزش غذایی بالایی بوده که مملو از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، منگنز و پتاسیم و انواع ویتامین هایی چون K ،C، تیامین و ریبوفلاوین بوده و بیش از 80 درصد ترکیبات مهم آن را مواد مونوساکاریدی چون گلوکز، ساکارز و فروکتوز تشکیل داده اند.
اما همواره این تصور غلط میان افراد وجود داشته که عسل را به سبب دارا بودن این مواد قندی، مناسب برای کاهش وزن نمی دانند و اعتقاد دارند که عسل ماده ای چاق کننده است!
اما باید اشاره داشت که، مواد قندی ساده و طبیعی موجود در ترکیبات عسل، می توانند در افزایش سوخت و ساز بدن و تسریع در افزایش روند چربی سوزی در افراد، موثر باشند و به افراد دارای اضافه وزن توصیه شده که در اصلاح رژیم غذایی خود، حتما عسل را در برنامه خود بگنجانند.
شایان ذکر است که مصرف کنندگان عسل، باید این محصول ارزشمند را از مراکز فروش معتبر در کشور تهیه نمایند، چرا که به سبب وجود انواع عسل های تقلبی، امکان تهیه این نوع عسل وجود داشته است.

تهیه عسل مرغوب لرستان
به جرئت می توان ادعا نمود که استان لرستان، در حال حاضر یکی از پایگاه های مهم در حوزه تولید عسلی مرغوب در کشور بوده، و امروزه با عرضه انواع عسل مرغوب در بازارهای فروش، توانسته نقش مهمی را در نیاز این بازارها به عسلی طبیعی و ناب داشته باشد.
با ارتباط داشتن با نمایندگان و عرضه کنندگان معتبر فروش عسل در استان لرستان، می توانید به خرید عسلی بدون دغدغه از لحاظ قیمت و کیفیت برسید.