آیا می دانید مصرف روزانه مقداری عسل می تواند چه تأثیراتی را در لاغری و
کاهش وزن سریع داشته باشد؟ آیا می دانید انواع عسل تولیدی در استان لرستان
از جمله عسل های ناب تولیدی کشور می باشد؟
آیا از اضافه وزن خود رنج می برید و رژیم های سخت گرفته اید ولی هنوز روند کاهش وزن شما سرعت نداشته است؟ آیا می دانید عسل چگونه می تواند در تسریع روند کاهش وزن به شما کمک نماید؟
طبق آزمایشات و تحقیقاتی که انجام گرفته، از عسل خواصی بدست آمده که آن را در درمان چاقی موثر داشته است. عسل با توجه به اینکه دارای قندهایی کاملا طبیعی مانند ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده که اصلا قندهای مضری نبوده و می توانند در چربی سوزی به افراد کمک شایانی نمایند. در بسیاری از رژیم های غذایی، عسل می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای قند و شکر باشد.
بله همانطور که متوجه شدید، مصرف روزانه عسل می تواند در کاهش وزن بسیار زیاد موثر باشد و پیشنهاد گردیده که قبل از خواب نیز به میزان یک قاشق چایخوری این عمل صورت گیرد. اما باید بدانید که تنها خاصیت عسل، موثر در کاهش وزن نبوده و می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد.
در اینجا می توان اشاره نمود که یکی دیگر از بیماری های شایع بعد از چاقی، کم خونی بوده که مصرف عسل به دلیل تأمین مواد و املاح معدنی بدن مانند آهن و کلسیم، می تواند درمان کننده کم خونی نیز باشد.
استان لرستان که امروزه یکی از بهترین تولید کنندگان انواع عسل در کشور بوده، توانسته در زمینه مرغوبیت انواع عسل مانند عسل گون، عسل کوهی و عسل آویشن جایگاه مناسبی را در بازارهای فروش داشته باشد.
برای تهیه ناب ترین عسل تولیدی استان لرستان، این ماده غذایی ارزشمند و شفابخش، می توانید با نمایندگان در این حوزه ارتباط  داشته باشید.