آیا می دانید که شما می توانید انواع ژل رویال خالص و مرغوب را با ارزان ترین قیمت در بازارهای گوناگون سراسر کشور تهیه نمایید و از خواص بی نظیر آن بهره ببرید؟
یکی دیگر از انواع بهترین و فوق العاده ترین فرآورده هایی که توسط زنبورهای عسل و بهتر است بگوییم زنبورهای کارگر تولید گردیده، ژل رویال خالص بوده که نقش بسیار مهمی را در تغذیه ی کندوهای عسل و لاروها دارا بوده است.
ژل رویال توسط فعالیت زنبورهای کارگر و جمع آوری صمغ و رزین گیاهان تولید گردیده و با ترکیبات بی نظیری که داشته، علاوه بر نقش مهم تغذیه ای کندوهای عسل، ماده ای تغذیه ای برای زنبورهای ملکله تا آخر عمرشان بوده و گفتنی است که به واسطه خاصیت مطلوب هورمون سازی ژل رویال، این ماده توانسته امر بارور نمودن زنبورهای ملکه را نیز بر عهده داشته باشد.
ژل رویال سرشار از انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم، انواع ویتامین ها و مواد مغذی، کربوهیدارات ها و ماده ای به نام استیل کولین بوده که می تواند خواصی چون شاداب سازی پوست به عنوان کاربردش در صنایع لوازم آرایشی، خاصیت بالای ضدعفونی کنندگی و خاصیت ضدسرطانی را دارا بوده است.

روش های گوناگون مصرف ژل رویال

امروزه ژل رویال در بازارهای دنیا، به صورت پودر، مخلوط با عسل، به صورت قرص و کپسول و انواع مکمل های غذایی موجود بوده و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار گرفته است.
لازم به ذکر است که ژل رویال به صورت قرص و کپسول، بیشتر در کشورهای خارجی متدوال بوده که کشور آمریکا یکی از مشهورترین آنها می باشد. گفتنی است که مخلوط ژل رویال، عسل طبیعی و گرده گل، می تواند یکی از بهترین و مقوی ترین مکمل های غذایی برای تمامی افراد به خصوص افراد بالای 50 سال باشد.
تهیه ژل رویال خالص و مرغوب، امروزه توسط مراکز فروش معتبر در کشور و همچنین از طریق سایت هایی معتبر با قیمتی ارزانتر به فروش می رسد که تنها کافیست از طریق راه های ارتباطی داده شده، با نمایندگان فروش و عرضه کنندگان آن در سراسر کشور در ارتباط باشید.