عسل طبیعی و خالص، بدلیل داشتن خواص آنتی بیوتیکی، برای معالجه ی سرماخوردگی و آنفولانزای فصلی مفید می باشد. عسل طبیعی و صادراتی ایران، به سبب دارا بودن کیفیت بالا مشتریان فراوانی را به خود جلب کرده است.
سرماخوردگی و آنفلوآنزا یکی از بیماریهای فصل سرما می باشد که اکثر افراد کم و بیش در این فصول به آن مبتلا می شوند. از جمله عوارض ناشی از این بیماریها عفونت دستگاه تنفسی مانند ریه ها و علی الخصوص گلو می باشد. مصرف عسل خالص و طبیعی در درمان این عارضه بسیار نافع و سودمند می باشد. زیرا عسل به علت داشتن خاصیت آنتی بیوتیکی طبیعی بسیار قوی، عفونتهای گلو را از بین برده و این بیماری را به سادگی و به صورت خانگی درمان می کند و از مصرف آنتی بیوتیکهای شیمیایی که صدها عارضه جانبی دارند بی نیاز می سازند. در صورت بروز این عارضه استفاده از شربت عسل که مخلوط عسل و آب ولرم است به همراه لیمو ترش و قرقره منظم آن طی چند روز باعث ضدعفونی شدن گلو شده و این عارضه را به طور کامل از بین می برد.
بهترین و سود آورترین روش فروش عسل تولیدی زنبورداران، ارائه ی این ماده ی ارزشمند به شرکت های صادراتی عسل می باشد. ارتباط با این موسسات بازرگانی هم اکنون از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

.