آیا می دانید ژل رویال عسل چه مصارفی دارد و چه عاملی باعث شده است تا این محصول همانند نامش به ماده ای خاص و تک تبدیل شود؟
ژل رویال نام انگلیسی شاهنگبین است. اما این کلمه از نظر معنی تحت الفظی هم در فارسی و هم در انگلیسی به یک معنی است. رویال یعنی سلطنتی و شاهانه و ژل رویال هم یعنی ژله ای که فقط برای مصرف سلطنتی است. شاهنگبین هم که به معنی انگبینی است که مورد مصرف شاه است. دلیل این نامگذاری این است که ژل رویال در کندو فقط توسط ملکه مصرف می شود.
اما آیا می دانید این ماده شاهانه برای انسان چه مصارفی دارد؟ ژل رویال عسل علاوه بر اینکه برای بیماری های مختلف و درمان بسیاری از مشکلات کاربرد دارد، مصرف منظم آن باعث جلوگیری از پیر شدن بافت های بدن خواهد شد.
این خاصیت ژل رویال باعث شده است تا ملکه با مصرف آن چند برابر بیشتر از سایر زنبوران عسل عمر کند. با داشتن چنین مصارفی پس جای تعجب ندارد که ژل رویال به ماده ای شاهانه و سلطنتی معروف باشد.
خریداران عزیز می توانند برای اینکه مرغوبترین نوع ژل رویال را تهیه نمایند از طریق راه های ارتباطی زیر با مجموعه عسل ایران در تماس باشند و خرید خود را از این طریق به انجام برسانند.