آیا از قیمت اینترنتی و روز ژل رویال عسل در بازار خرید و فروش آگاه هستید؟ از خواص درمانی و فوق العاده این ماده دارویی چه می دانید؟ ژل رویال ایرانی بهترین نوع ژل رویال تولیدی در دنیا می باشد.
تا به حال چیزی از غذای ملکه شنیده اید؟ اینکه چه عاملی سبب می گردد تا اندازه ملکه از سایر زنبوران کلنی بزرگتر باشد و از لحاظ تولید مثل و جثه نسبت به سایر هم نوعان خود در مرتبه بالاتری قرار گیرد؟
چیزی که سب این همه وجهه تمایز در میان ملکه و سایرین گشته است تغذیه مدوام او از ژل رویال یا شاه انگبین می باشد. در حقیقت ژل رویال همان شیر زنبور عسل است که توسط زنبوران پرستار از غدد هیپوفاراین دو سوی سرشان ترشح می گردد و در روز های اول زندگی زنبوران مجموعه مورد تغذیه قرار می گیرد. در این میان زنبور ملکه مورد استثنا واقع شده و در تمامی طول عمر خود از ژل رویال استفاده می نمایند.
ژل رویال برای ما انسان ها نیز خالی از لطف و رحمت پروردگار نبوده و دارای جنبه های دارویی وسیعی می باشد. از این میان می توان به مجموعه زیر اشاره نمود.
مبارزه با بیماری های خود ایمن عصبی و عضلانی همچون پارکینسون و ام اس، درمان نازایی و ناباروری در زنان و مردان، تحریک تخمک گذاری و تولید اسپرم، رفع مشکلات گوارشی، کمک به رشد کودکان، افزایش ضریب هوشی، مبارزه با آلزایمر، رفع التهاب مفاصل و درمان رماتیسم، از بین بردن چین و چروک و جوش صورت، رفع خستگی های مفرط، افزایش توان جسمی، رشد بهتر جنین در شکم مادر…..